صدور حکم ۴ سال حبس و ۲ سال محرومیت از فعالیت برای برخی مدیر کانال‌های تلگرامی

  • سیاسی
  • دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ ۱۱:۱۳
    کد خبر :97646

وکیل یکی از مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب با اشاره به صدور حکم ۴ سال حبس برای موکلش، از اعتراض به این حکم در مهلت قانونی خبر داد.
نرگس نقدی ، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مدیران کانال‌های تلگرامی اصلاح‌طلب اعلام کرد: رای مدیران کانال‌های تلگرامی روز گذشته به دو نفر از وکلای پرونده ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، وی گفت: بنابر رای صادره از سوی شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب، سعید نقدی مدیر کانال تلگرامی حامیان روحانی به ۴ سال حبس و ۲ سال محرومیت از فعالیت در گروه‌ها و رسانه‌ها و احزاب محکوم شده است.

وکیل سعید نقدی با بیان این‌که به رای صادره اعتراض خواهد کرد، یادآور شد: امیدواریم قضات دادگاه تجدیدنظر باتوجه به دفاعیات و مستندات قانونی تصمیمی شایسته اتخاذ کنند.

این وکیل دادگستری خاطرنشان کرد: موکلم معتقد به نظام و انقلاب اسلامی است و از خانواده ایثارگران و جانبازان بوده و چنین جرم و اتهامی در شان ایشان نیست.

نرگس نقدی در توضیحاتی درباره عمل جراحی و آخرین وضعیت سلامت جسمانی موکلش گفت: سعید نقدی بنابر نظر پزشکان دچار ناراحتی گوارشی بوده و سابقه جراحی داشته که در مدت ۵ ماه بازداشت، بر اثر تضعیف جداره داخلی شکم، دچار پارگی شده و بامداد روز پنج‌شنبه هفته گذشته مورد عمل جراحی قرار گرفت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید