آقای بازیگر و بحران 30 سالگی

    کد خبر :97454

میلاد کی مرام در یک برنامه تلویزیونی بیان کرد که قرار بوده در یکی از فیلم های حاتمی کیا بازی کند و تست گریم هم داده است اما نقشش در نهایت به بابک حمیدیان رسیده است.

۱۰ شهریور میلاد کی مرام مهمان برنامه «من و شما» به تهیه کنندگی هادی قندی و اجرای آرش ظلی پور شد.

کی مرام در ابتدای برنامه در پاسخ به این سوال مجری که آرامش فعلی اش از کجا نشات می گیرد، گفت: به هرحال سی سالگی را رد کردم و دغدغه هایم بیشتر شده و دارم سعی می کنم به دغدغه هایم فکر کنم. من پرجنب و جوش تر بودم اما حالا تغییر کردم و آدمی که بتواند تغییر کند یعنی دارد بزرگ می شود.

وی با اشاره به اظهار نظر حامد بهداد درباره مسعود کیمیایی بیان کرد: من معتقد هستم که وقتی ادعای روشنفکری داریم یعنی باید سعی کنیم که راحت حرف بزنیم و نظرمان را ارائه بدهیم و به نظر دیگران احترام بگذاریم اما نکته ای که در این میان حائز اهمیت است این است که نظراتمان را باید با احترام به افراد بیان کنیم. به زعم من حامد بهداد به هرحال یکی از بهترین بازیگران سینماست و در برنامه شما نظر خودش را درباره آقای کیمیایی گفته و این حرف عقیده اوست که قابل احترام است و ممکن است خیلی ها با او مخالف باشند بنابراین این صحبت نه چیزی از ارزش های آقای کیمیایی کم می کند نه حامد بهداد.

کی مرام همچنین در بخشی از گفتگو درباره همکاری با حاتمی کیا صحبت کرد و گفت: من چند جلسه برای تست گریم هم حاضر شدم اما به هرحال نشد. ببینید باید به این قائل باشیم که هر کارگردانی می تواند برای هرکاری با چندین بازیگر صحبت کند و چندین تست گریم را هم با بازیگران متفاوت امتحان کند اما در نهایت با سلیقه خودش بازیگرش را انتخاب کند. درباره کار آخر ابراهیم حاتمی کیا هم همین اتفاق افتاد و این نقش در نهایت به بابک حمیدیان رسید. به صورت اتفاقی این موضوع برای کار جدید محمدعلی باشه آهنگر هم تکرار شد و من آنجا هم جزو گزینه های اصلی بودم ولی در پایان این همکاری میسر نشد.

این بازیگر در بخشی از گفتگو از کارگردانان اول حمایت و اشاره کرد که شنیده است به کارگردانان اول وام کمکی برای ساخت اثر نمی دهند و از رضا درمیشیان، هومن سیدی و سعید روستایی به عنوان چند کارگردان سختکوش در این حوزه اشاره کرد که با تلاش فراوان توانستند اولین فیلمشان را بسازند.

وی درباره پوشش خاصی که برای حضور در برخی از مراسم های سینمایی برای خود انتخاب می کند، عنوان کرد: چرا همیشه باید مشکی یا سفید بپوشیم، لباسی بپوشیم که آدم ها اگر ما را نگاه می کنند، لذت ببرند.

کی مرام در واکنش به اظهارات مجری درباره اینکه دوست دارد جای چه کسی در فیلم «ابد و یک روز» باشد، گفت: من دوست ندارم جای کسی باشم اما اگر بنا بود نقشی را انتخاب کنم نقش پیمان معادی را انتخاب می کردم چون نوید محمدزاده در آن فیلم جای درستی ایستاده است و بهترین بازی او تا اینجا در همین فیلم اتفاق افتاده است.

کی مرام با دیدن عکس محمدرضا گلزار و سوْال ظلی پور درباره حمایتش از این بازیگر در زمان اکران «خشکسالی و دروغ» اظهار کرد: به هرحال نظر ما تغییری در سوپراستار بودن گلزار به وجود نمی آورد گلزار با رأی و نظر مردم سوپراستار شده همان طور که روحانی با رأی مردم انتخاب شده حتی اگر خیلی ها دوست نداشته باشند.

درادامه ظلی پور هم از او خواست که به این سوْال پاسخ دهد که اگر داور جشنواره فجر بشود از میان خسرو شکیبایی، عزت الله انتظامی، شهاب حسینی، نوید محمدزاده و پرویز پرستویی به چه کسی سیمرغ می دهد که کی مرام با لحنی طنز کنایه تندی به داوری در جشنواره داشت و به همه بازیگران نامبرده با عناوین مختلف جایزه داد و گفت: چه اشکالی دارد داورم، دوست دارم!

«من و شما» هر هفته با اجرای آرش ظلی پور و تهیه کنندگی هادی قندی از شبکه شما ساعت ١٤ روی آنتن می رود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید