سفر “پیشونی سفید” به جنگل های تایلند

    کد خبر :97089

کارگردان «پیشونی سفید۲» از فیلمبرداری بخشی از این فیلم در جنگل های تایلند خبر داد و گفت فیلمی می‌سازند که برای بچه ها جذاب باشد.

سیدجواد هاشمی کارگردان سینما با اشاره به اینکه قسمت دوم فیلم «اختاپوس آهوی پیشونی سفید» به زودی جلوی دوربین می رود، گفت: «پیشونی سفید ۲» هفته آینده در ساری جلوی دوربین می رود و در این قسمت بازیگرانی چون ترلان پروانه، محمدرضا شریفی نیا، لیلا اوتادی، پژمان بازغی، امیررضا احمدی، هومن حاجی عبدالهی، امیر غفارمنش، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ارسلان قاسمی، رکسانا وطنخواه و من حضور داریم.

وی ادامه داد: این فیلم از نظر ویژوآل افکت بسیار سنگین است و با توجه به اینکه چندان به انیمیشن اعتقاد ندارم، ویژوآل فیلم نیز به صورت رئال و نزدیک به واقعیت اجرا می شود.

این بازیگر سینما و تلویزیون توضیح داد: قسمت دوم «اختاپوس آهوی پیشونی سفید» نیز مانند قسمت اول کاملا موزیکال است و هفت ترانه برای این فیلم سروده شده که در حال حاضر آماده شده اند تا در صحنه و هنگام فیلمبرداری پلی بک شود.

به گفته وی، «پیشونی سفید ۲» قرار است در ساری، همدان، فومن، تهران و بخش هایی از آن در یکی از شهرهای جنگلی تایلند جلوی دوربین برود.

وی ادامه داد: داستان این فیلم درباره تقابل میان خیر و شر است و به خانواده ها تذکر داده می شود که مراقب باشند شیطان سراغشان نیاید. مساله مهم این است که هدف این فیلم تنها بچه ها نیستند و به خانواده ها هم فکر می کنیم لذا امیدوارم خانواده ها از این فیلم مانند قسمت اول استقبال کنند و برای دیدن آن به سینما بیایند.

این کارگردان با اعلام اینکه یکی از پرهزینه ترین کارهای سینمای کودک را جلوی دوربین می برد، بیان کرد: ما مخاطب کودک را بسیار جدی گرفته ایم و در هیچ کدام از بخش های فیلم کم نخواهیم گذاشت و یک اثر بسیار خوب و متفاوت را جلوی دوربین ببریم.

هاشمی در پایان گفت: «پیشونی سفید ۲» آذر ماه آماده می شود تا در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشد.

داستان «پیشونی سفید ۲» در ادامه اتفاقات قسمت اول این فیلم (اختاپوس) روایت می شود. با گذشت پنج سال، پدر و مادر آهوی پیشونی سفید سرانجام بازمی گردند و در این میان داستان دستخوش اتفاقات دیگری می شود.

جواد هاشمی خود تهیه کنندگی «پیشونی سفید ۲» را برعهده گرفته است. سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: جانشین تهیه و دستیار اول کارگردان: عباس دلدار، مدیر برنامه ریزی: یوسف طاهریان، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه: علی شایانفر، آهنگساز: بهنام صبوحی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد خالقی، مدیر تولید: ایرج طایفه، مجریان طرح: بهارک رمضانی، مرتضی وطن خواه، طراح لباس: سحر گوران.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید