واکنش حزب الله به حمله آمریکا به کاروان داعش

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۰:۰۰
    کد خبر :96868

حزب الله اعلام کرد، جنگنده‌های آمریکایی به اتوبوس‌های حامل افراد مسلح داعش و خانواده‌هایشان اجازه حرکت نداده و آنها در مرکز صحراء محاصره کرده‌اند.

به گزارش بازتاب،به نقل از المیادین، حزب الله امروز (یک شنبه) اعلام کرد: جنگنده‌های آمریکایی به اتوبوس‌های حامل افراد مسلح داعش و خانواده‌هایشان اجازه حرکت نداده و آنها در مرکز صحراء محاصره کرده‌اند. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مرگ حتمی در انتظار این خانواده‌ها از جمله زنان و همچنین زنان باردار است.

حزب الله تاکید کرد: دولت سوریه و حزب الله به تعهدات خود برای عبور اتوبوس‌ها از منطقه تحت کنترل دولت عمل کردند بدون آنکه تعدی به آنها صورت بگیرد.

حزب الله اعلام کرد: بخش باقی مانده از اتوبوس‌ها که تعداد آن به شش اتوبوس می‌رسد، همچنان در داخل مناطق تحت کنترل دولت است و تعهد ما نسبت به آنها ادامه دارد.

حزب الله تاکید کرد: آمریکا به بیش از هزار نیروی داعش به ویژه نیروهای خارجی جهت فرار از تلعفر به مناطق تحت کنترل کردها کمک‌ کرده است.

حزب الله اعلام کرد: هدف آمریکا از این رفتار چیز دیگری است که ارتباطی با مبارزه با داعش ندارد. در صورتی که اتوبوس‌ها بمباران شوند، این مساله به کشتن غیرنظامیان از جمله زنان و افراد سالخورده می‌انجامد.

حزب الله تاکید کرد: مسئولیت ممانعت از رسیدن کمک‌ها به اتوبوس‌ها کاملاً بر عهده آمریکایی‌ها قرار دارد.

ائتلاف بین المللی روز چهارشنبه تاکید کرد که افراد مسلح داعش را در هنگام عقب‌نشینی‌شان از لبنان به سوریه هدف قرار داد.

ائتلاف بین المللی تحت امر آمریکا تاکید کرد که نیروهای داعش را که در حال عقب نشینی از لبنان به سوریه بودند، هدف قرار داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید