تخفیف 30درصدی برای کتاب «زندگی و زمانه آیت‌الله خامنه‌ای»

نشر سایان با دو عنوان کتاب جدید در کنار دیگر دایره‌المعارف‌های خود به شهر آفتاب آمد. این ناشر همچنین کتاب «زندگی و زمانه آیت‌الله خامنه‌ای» را با 30 درصد تخفیف عرضه می کند.

انتشارات سایان که به تالیف و انتشار دایره‌المعارف‌های مصور اهتمام دارد با دو اثر جدید به سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آمده است.

«ژنرال» عنوان جدیدترین دایره‌المعارف نشر سایان است که پیش از این آثاری چون دایره‌المعارف مصور امام خمینی(ره) و همچنین کتاب زندگی و زمانه آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را روانه بازار کتاب کرده بود.

«ژنرال» که دایره المعارف مصور سرگذشت بزرگترین فرماندهان نظامی تاریخ است اثری به شمار می‌رود که در آن به معرفی فرماندهان برجسته تاریخ جهان پرداخته شده است. این کتاب با قیمت 80 هزار تومان در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

همچنین کتاب دایره المعارف مصور «دایناسور» نیز با قیمت 62 هزار تومان دیگر اثر جدید نشر سایان است که در حوزه‌های گوناگون نظیر سینما، ورزش، پرواز و … اقدام به انتشار کتاب مرجع کرده است.

این ناشر کتاب‌های خود را با تخفیف 20 درصدی به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند که در این بین کتاب «زندگی و زمانه آیت‌الله خامنه‌ای» را با تفیف 30درصدی به بازدیدکنندگان عرضه می‌کند.

سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب از ساعت 10 الی 20 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید