آمين: قرار نيست سه ماهه هيت شوم و زود از مُد بيفتم

    کد خبر :96732

نخستين آلبوم رسمي «آمين» موفق به اخذ تمام مجوزهاي لازم براي انتشار شد و اين خواننده تصميم گرفته آثار اين آلبوم را به صورت تک آهنگ منتشر کند.
به گزارش  آريا، «آمين» که پيش از اين صداي او را در آثار پرطرفداري چون «وقت رفتن»، «بغض يعني» و… شنيده بوديم، پس از اخذ همه مجوزهاي لازم، به جرگه خواننده رسمي پيوسته و آثارش به زودي در قالب تک آهنگ منتشر خواهند شد.
نخستين آلبوم اين خواننده به نام «آمين» پس از دو سال توانست نامه نشر بگيرد و اين خواننده نخستين تک آهنگ از اين آلبوم را براي انتشار در اختيار سايت «موسيقي ما» قرار داده است. آلبوم آمين از 12 تراک تشکيل شده که اکثر تراک‌ها از 4 سال پيش جمع آري و توليد شده است و با همکاري چهره هايي چون هومن نامداري، مهران عباسي، سيد محمد کاظمي در بخش ترانه، امين بامشاد، حامد برادران و شهاب رمضان توليد شده است.
«آمين» در نخستين گفتگوي رسمي خود درباره اخذ همه مجوزهاي لازم به «موسيقي‌ما» گفت: «قطعات آمين، بُغض يعني و نيستي به صورت تک آهنگ در اين آلبوم هستند و قصدمان اين است که کارها به صورت تک تراک بيرون بيايد. اولين کار از اين آلبوم تراک پياده رو بود که با تنظيم و آهنگسازي خودم و اشعار سيد محمد کاظمي در اختيار دوستداران موسيقي قرار گرفت. فکر مي‌کنم تراکي از شهاب رمضان را در پاييز منتشر کنيم که همراه با ويدئو است. اين آلبوم در بهمن ماه سال گذشته مجوز نشر گرفت و آن را به صورت تک تراک منتشر مي‌کنيم.»
آمين افزود: «فضاي کارهايي که در اين آلبوم انجام شده براي 4 سال پيش است و سعي کرده ايم کمي در تنظيم صداها را تغيير بدهيم ولي سعي من بر اين هست که موسيقي يک بار مصرفي نباشد و اينگونه نباشد که سه ماه هيت شود و از مد بيفتد. من نمي‌خواهم به گونه‌اي کار کنم که روي مد باشم و در اين آلبوم هم تلاش کردم به گونه اي کار کنم که خودم علاقه دارم.»
«پياده رو» نخستين تک آهنگ اين خواننده است که با موسيقي «آمين» و ترانه «محمد کاظمي» براي انتشار در اختيار سايت «موسيقي ما» قرار گرفته است که در ادامه مي توانيد آنرا از تماشاخانه سايت «موسيقي ما» بشنويد و دانلود کنيد.
منبع خبر: موسیقی ما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید