خواهران بازیگر روی پوستر فیلم/عکس

    کد خبر :96529

پوستر فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» ساخته مریم دوستی در آستانه اکران فیلم رونمایی شد.

فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» ساخته مریم دوستی با موضوع دفاع مقدس همزمان با هفته دفاع مقدس در گروه آزاد سینمایی اکران می‌شود. در آستانه اکران فیلم، پوستر این فیلم توسط محمد روح الامین طراحی شده است.

سعید خانی گفت: فیلم در گروه آزاد و با 15 سالن اکران می شود و توقع ما این است که ارگان‌ها و نهادهای مختلف برای حمایت از اکران فیلم پیشقدم شده و به دیدن شدن اثر توسط مخاطبان کمک کنند.

وی ادامه داد: تبلیغ درست و مناسب برای فیلم در دیده شدن اثر بسیار موثر است زیرا فیلم پتانسیل جذب مخاطب را دارد و سوژه بسیار خوب پرداخته شد . تنها مشکل در آثار از این دست تبلیغات محدود و کم است اگر شهرداری تهران به کمک آثار دفاع مقدس جهت تبلیغ درست و ارایه بیلبرد بیاید حتما این آثار به خوبی دیده می‌شوند.

در این فیلم نادر فلاح، ستاره اسکندری، لاله اسکندری، حسن نجاریان، رهام تدریسی، حدیثه تهرانی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسداللهی، حسین باشه آهنگر، ابراهیم برزیده، علی نجاریان، کاوه احمدی، مهدی الیاسی، گلشید بحرایی، سعید بیات، علی فرهادی، با هنرمندی: علی دهکردی و با حضور افتخاری: افشین هاشمی به ایفای نقش می‌پردازند.

«دریاچه ماهی» به قلم مصطفی رستگاری با مضمون دفاع مقدس روایتی از شهدای هنوز بر جای مانده کانال ماهی دارد.

این فیلم نگاهی به وقایع پس از جنگ دارد و داستان چند خانواده را روایت می کند که در نقطه مشترکی به یکدیگر می رسند و در این میان عشق گمشده ای پیدا می شود. در واقع این فیلم تجلیلی از شهدای جاویدالاثر خواهد بود.

عوامل اصلی این فیلم سینمایی عبارتند از تهیه کننده: سعید سعدی، کارگردان: مریم دوستی، مشاور کارگردان و تدوین: آرش معیریان، نویسنده: مصطفی رستگاری، مدیر فیلمبرداری: مرتضی خان محمد، منشی صحنه: مریم شقاقی، صدابردار: رضا تهرانی، طراح چهره پردازی: محسن بابایی، موسیقی: کیان مقدم، صداگذار: مهرداد جلوخانی، مشاور هنری: محمدرضا شجاعی، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه های ویژه بصری: فرید فصیحی، رضا انصارین، طراح صحنه: میثم ماهان، طراح لباس: آزاد قوام، مدیر تولید: پیمان شیرخانی، مدیر تدارکات: یاسر سلیمانی، عکاس و فیلمبردار پشت صحنه: امین مرادی راد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید