شرکت های بزرگ زغال‌سنگ به کمک حادثه دیدگان معدن آذرشهر شتافتند

  • اقتصادی
  • پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۱:۳۵

تیم های نجات شرکت های بزرگ زغالسنگ کشور برای امدادرسانی عازم معدن زغالسنگ آذرشهر شدند.

مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) با اعلام این خبر تصریح کرد: ساعاتی پس از اطلاع از حادثه معدن زغال سنگ زمستان یورت شمال غربی در استان گلستان، تیم های آموزش دیده و متخصص شرکت های بزرگ زغالسنگ همچون البرز مرکزی، طبس و حتی کرمان عازم منطقه شده اند.

به گفته باقر جهانگیری، از شرکت البرز مرکزی 15 نفر در قالب دو گروه با تجهیزات کامل امداد و نجات در معدن فوق حضور یافتند و به صورت 24 ساعته در حال امداد رسانی و آواربرداری هستند.

وی با بیان اینکه تیم های دیگر نیز آماده اعزام به منطقه هستند تا در صورت نیاز به جمع امدادگران اضافه شوند.

مدیر عامل شرکت البرز مرکزی ادامه داد: با هماهنگی هایی که با مدیران شرکت های زغالسنگ طبس و همچنین کرمان شده است تیم های دیگر از آن مناطق نیز عازم معدن زغالسنگ آذرشهر شده اند.

وی ادامه داد: از طبس نیز 3 اکیپ مجهز و نیروهای متخصص وارد معدن فوق شده اند و مشغول فعالیت هستند. همچنین تیم هایی نیز از شرکت زغالسنگ کرمان به جمع نیروهای امدادگر پیوسته اند.

مدیر عامل شرکت زغالسنگ البرز مرکزی خاطر نشان کرد: لحظه به لحظه در حال رصد وقایع هستیم و هماهنگی های لازم با وزارت صنعت معدن وتجارت، ایمیدرو و سازمان های صنعت معدن تجارت استان های گلستان، مازندران و سایر دستگاه های مربوطه انجام شده تا هیچگونه مشکلی در فرایند عملیات ها ایجاد نشود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید