ترکِ کیهان، موجب بیماری کروبی می شود!

    کد خبر :96097

عكسي كه ظاهرا سيد حسن خميني از كروبي در حال خواندن روزنامه كيهان منتشر كرده با واكنش برخي اصلاح‌طلبان مواجه شده است و آن را موجب خودآزاري بيشتر كروبي دانسته‌اند!

علي علوي در روزنامه جوان نوشت: عكسي كه ظاهرا سيد حسن خميني از كروبي در حال خواندن روزنامه كيهان منتشر كرده با واكنش برخي اصلاح‌طلبان مواجه شده است و آن را موجب خودآزاري بيشتر كروبي دانسته‌اند!

اما دنيا را مي‌توان از دريچه سالم‌تر آن نگاه كرد، آنچه كه مشخص است كروبي صفحه بين‌الملل روزنامه كيهان را مي‌خواند، چون فرمت اول روزنامه را در دست دارد كه شامل صفحات اول و دوم و صفحات آخر و ماقبل آخر است و كروبي صفحه آخر روزنامه را كه صفحه بين‌الملل است مي‌خواند.

اگر عكس، كروبي را در حال خواندن صفحه دوم روزنامه كه صفحه سياسي است نشان مي‌داد مي‌توانستيم فرض كنيم كروبي مثل شما از كيهان متنفر و داغدار است و فقط دنبال مطالبي درباره خودش مي‌گشته و صفحه دوم را خوانده و روزنامه را كنار گذاشته اما رغبت او به خواندن صفحه بين‌الملل روزنامه نشان مي‌دهد كه او چنين احساسي را كه شما در توئيت‌هايتان منعكس كرده‌ايد به كيهان ندارد، زيرا مي‌توانست آن را به دست نگيرد و يا اينكه احتمالاً اخبار بين‌الملل روزنامه‌هاي زنجيره‌اي اصلاحات را نسبت به انعكاس حوادث واقعي جهان ضعيف يا سانسور شده مي‌داند- همانطور كه واقعاً همين طور است- پس علاوه بر بقيه صفحات كيهان، صفحه بين‌الملل را هم مي‌خواند.

ديگر آنكه شايد خواندن روزنامه كيهان براي او يك عادت ديرينه است همچنانكه براي بسياري از پيرمردها چنين عادتي ايجاد شده است و بنابراين چون «ترك عادت موجب مرض است» آقاي كروبي همچنان به اين عادت ادامه مي‌دهد، بنابراين توصيه‌هاي اصلاح‌طلبان و دلسوزي‌هاي آنان براي ترك كيهان خواني چه بسا موجب بيماري براي او شود.

سوم اينكه حتماً اصلاح‌طلبان نمي‌خواهند مدعي شوند كه خواندن روزنامه كيهان، تحميلي محافظان او و بخشي از يك عمليات شكنجه‌آور است و كروبي بايد هر روز زير شكنجه، كيهان بخواند! واضح است كه اين كار به خواست خود او و با رضايت انجام مي‌شود و بنابراين اين همه حرف و كنايه اصلاح‌طلبان و خبرنگاران بي بي سي به او درباره كيهان خواني، نشان از تمايل ايشان به مديريت كردن كروبي مانند زمان فتنه است.

اگر يك روزنامه شرق يا اعتماد يا آفتاب دست او بود، احتمالا سيل توئيت‌ها و پيام‌هاي اينچنيني را شاهد بوديم: «كروبي، همچنان به مبارزه روي تخت ادامه مي‌دهد»، «كروبي بخوان! بلندتر بخوان!»، «كروبي حقايق را از لابه‌لاي انديشه‌هاي ما مي‌جويد! بخوان به نام گل سرخ در صحاري شب!»

بهتر است براي روزهاي آينده يكي دوتا از روزنامه‌هاي خودتان را به دست كروبي بدهيد و عكس آن را منتشر كنيد و اشعار حماسي و عشقي خود را در ذيل آن منتشر كنيد تا اين داغي را كه ايجاد شده براي خود سرد كنيد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید