برگزاری نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک در تهران

    کد خبر :95750

نخستین مجمع جهانی تجارت الکترونیک، با هدف کاوشی در آینده علم فن آوری در سطح ملی و بین المللی با محوریت ظرفیت های بالفعل و بالقوه در تهران برگزار می شود.

به گزارش تسنیم، مدیر روابط عمومی مجمع جهانی تجارت الکترونیک با اعلام این خبر اظهار داشت: هزاره سوم، عصر طالیی و دگردیسی اقتصاد جهان است که تحولات شگرف در حوزه فن آوری های ارتباطی و الکترونیکی را شاهد هستیم.

شهره ماهی صفت افزود: خوشبختانه حوزه فعالیت این حوزه در کشور ما نیز فراهم شده و با رشد روزافزون استارت آپ ها و زودبازده بودن آن، این فرصت حیاتی برای کشور ما در رقابت با جهان بیش از پیش فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: از آنجا که نقش تجارت الکترونیکی در مدیریت کسب و کار به سرعت از یک ابزار تجاری مفید به یک راهبرد تجاری سودآور تغییر یافته، توسعه راهبردهای موثر برای استفاده از مزیت های رقابتی برای موفقیت در این بازه زمانی امری ضروری است.

به گفته ماهی صفت، در همین راستا اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک در تهران برگزار می شود تا فرصتی باشد مدیران، متخصصان و کارآفرینان با آخرین رویکردهای علمی و کاربردی در حوزه های مختلف تجارت الکترونیک، کسب و کار و چالش های این حوزه به طور ملموس آشنا شوند.

وی ادامه داد: با حضور در این رویداد حرفه ای و استفاده از تجربیات و دانش بروز و ارزشمند اساتید و چهره های موفق تجارت الکترونیک با تحولات جهانی همگام خواهیم شد.

گفتنی است، اولین مجمع جهانی تجارت الکترونیک ، با حضور اساتید بین المللی مطرح در حوزه تجارت الکترونیک و بزرگان و نخبگان این حوزه، 28 مهر ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی سازمان صدا و سیما برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید