اعلام اسامی ۹ فعال فرهنگی بورسیه حاضر در نمایشگاه کتاب تهران

اسامی ۹ نفر از اهالی فرهنگ غیرایرانی که به منظور حضور در نمایشگاه سی‌ام کتاب تهران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بورسیه شده‌اند اعلام شد.

غلامرضا نوعی مدیر کمیته بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران، اسامی ۹ نفر از اهالی فرهنگ غیرایرانی که به منظور حضور در نمایشگاه سی‌ام کتاب تهران از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بورسیه شده‌اند را اعلام کرد.

بر این اساس کارولین کراس کری مترجم آثار ایرانی به زبان انگلیسی، وئال عبدل وهاب ناشر آثار ایرانی در کشور مصر، اما بجیجانیان مترجم و ایران شناس ارمنستانی، امیکو اوکادا استاد و مترجم فارسی  و از ایران شناسان تاثیرگذار ژاپن، ژئو یانگ ناشر آثار ایرانی در چین، بیانکا مایریا فیلیپینی استاد دانشگاه، ناشر و مترجم و از مدیران انتشارات سی‌و سه پل در ایتالیا، سونجا ماتسون ناشر آثار ایرانی در سوئیس، شی مینگسینگ مدیر آژانس ادبی  از ژین و شیر احمد سعیدی مدیر انتشارات سعید و استاد دانشگاه در افغانستان ۹ نفری هستند که در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران بورسیه شده‌اند.

بر اساس اعلام قبلی این افراد با هدف تبادل رایت و کمک به حضور نشر ایران در بازارهای بین‌المللی  و تعمیق روابط ناشران داخلی با فعالان نشر جهان به صورت رایگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور خواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید