آماده‌سازی و تجهیز سالن حج فرودگاه امام برای بازگشت حجاج

    کد خبر :95622

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از احداث و تجهیز سالن ۶ هزار متری در این فرودگاه برای عملیات بازگشت حجاج به کشور خبر داد.

به گزارش تسنیم، مهدی علی عسگری با یادآوری این‌که از نیمه تیرماه برنامه ها برای عملیات انتقال حجاج در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با سرعت و دقت آغاز شد، اظهار کرد:‌به دلیل تاکید وزیر راه و شهرسازی بر ایجاد فضایی جداگانه و متناسب با حال و هوای این سفر معنوی، بخش غربی سالن بوردینگ ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مساحت 12 هزار متر مربع برای اعزام زائران به سرزمین وحی انتخاب شد.

وی با اشاره به آماده سازی این سالن طی دو هفته افزود: در ادامه یک نمازخانه و سیستم های لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی در سالن نصب شد، ضمن آن‌که سامانه اطلاعات و اعلان وضعیت پرواز نیز در سالن نصب شده است.

وی با بیان این‌که محوطه بیرونی سالن حج برای تردد وسائل نقلیه آسفالت شد از تهیه 20 عدد ویلچر، نصب عابر بانک، فروشگاه لوازم و سیستم‌های پرداخت عوراض خروج از کشور به‌عنوان دیگر اقدامات انجام شده در سالن حجاج فرودگاه امام خمینی (ره) نام برد.

عضو هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی تاکید کرد:‌ برای میزبانی از حجاج در هنگام ورود به کشور یک سالن 6 هزار متری در پارکینگ شماره سه در حال احداث و تجهیز است که بهره برداری از آن همزمان با عملیات بازگشت زائران آغاز می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید