یک نماینده مجلس : این ادبیات در شان رئیس جمهوری نیست!

  • سیاسی
  • جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ ۸:۵۲
    کد خبر :95474

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: رئیس جمهور به جای کارمندان بهتر است به حقوق بگیران نجومی بگوید «برو».

حجت الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اگر کسی (از حقوقش) راضی نیست می‌تواند برود، گفت: وظیفه رئیس جمهور است که به حقوق و مطالبات کارمندان دولت با جدیت رسیدگی کند و رضایت آنها را بدست آورد چرا که رضایت این قشر، رضایت مردم را نیز به دنبال دارد چرا که محل رسیدگی به امور، اداره‌ها هستند.

وی افزود: اینکه رئیس جمهور بدون کمترین توجه اعلام می‌کند که هرکس از حقوقش راضی نیست، برود پاسخ منطقی‌ای نیست و برخورد تحکمی است و به لحاظ دیپلماتیک به دور از شأن رئیس جمهور است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهارداشت: جناب آقای رئیس جمهور به جای اینکه به کارمند حقوق بگیری که با مشکلات عدیده معیشتی مواجه است بگوید بلند شو برو، به حقوق بگیران نجومی بگوید برو. به افراد فرصت طلبی که از رانت‌های میلیاردی در کشور استفاده می‌کنند و متاسفانه مرتبط با مسئولان عالیرتبه دولتی نیز هستند بگوید بلند شو و برو، اینها هستند که باید بروند نه کارمندان.

آزادیخواه خاطرنشان کرد: ای کاش آقای رئیس جمهور آن زمانی که صحبت از اختلاس 11 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان بود به مسئولین فاسد آن صندوق می‌گفت بلند شید و بروید نه اینکه بیاید در مجلس از آنها دفاع کند و بگوید که این مبلغ وام و تسهیلات داده شده است.

وی در پایان گفت: گویا آقای رئیس جمهور سوراخ دعا را گم کرده است و جایی که باید تشر بزند را فراموش کرده و بر سر کارمندانی که بسیاری از حقوقشان استیفا نمی‌شود تشر می‌زند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید