سارقان سگ‌های نگهبان به دام افتادند

    کد خبر :95465

رئیس پلیس آگاهی استان قم از دستگیری باند سارقان احشام و سگ‌های نگهبان در قم خبر داد و گفت: متهمان در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی استان به ۱۷ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام و سگ‌های نگهبان از داخل قلعه‌های دامپروری در قم، شناسایی و دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

به گفته وی تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه متهم اصلی به همراه دو همدستش توسط مأموران انتظامی کلانتری ۲۶ قنوات، حین انتقال پنج رأس گوسفند توسط یک دستگاه پراید مسروقه شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با تحویل متهمان به پلیس آگاهی استان قم و انجام تحقیقات سرانجام به ۱۷ فقره سرقت سگ‌های نگهبان و احشام از داخل قلعه‌های دامپروری و همچنین سرقت یک دستگاه خودرو پراید در قم اعتراف کردند.

کرمی با بیان اینکه چهار نفر مالخر نیز در این رابطه شناسایی و دستگیر شده‌اند، گفت: سرانجام متهمان پس از تشکیل پرونده جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

سارق ۲۸ ساله به ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف کرد

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری یک سارق داخل خودرو و اعتراف وی به ۳۱ فقره سرقت در قم خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در قم موضوع در دستور مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

به گفته سرهنگ کرمی تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه متهم ۲۸ ساله توسط مأموران کلانتری ۱۶ قم شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: در ادامه پس از انتقال نامبرده به پلیس آگاهی استان قم در تحقیقات مأموران به ۳۱ فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: تاکنون ۲۱ تن از مالباختگان شناسایی و تلاش جهت شناسایی سایر مالباختگان نیز همچنان ادامه دارد.

وی در پایان با بیان اینکه اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی در داخل خودرو و در معرض دید برای سارقان وسوسه انگیز است از رانندگان خواست، از پارک خودرو در نقاط خلوت شهر و گذاشتن هر گونه وسیله بر روی صندلی خودرو و در معرض دید خودداری کنند.

امتناع مأمور پلیس از رشوه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم از رد رشوه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریالی یکی از مأموران پلیس کلانتری ۱۷ قم خبر داد.

سرهنگ سید محمد سیف زاده اظهار داشت: یکی از مأموران کلانتری ۱۷ قم به همراه سرباز وظیفه حین گشت زنی با موتورسیکلت به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس متواری شده اما سرانجام با کمک سایر عوامل انتظامی در کمربندی امام علی (ع) خودرو متوقف می‌شود.

وی گفت: در ادامه مشخص شد راننده پراید ایرانی و دو سرنشین خودرو ۲۷ ساله و ۱۹ ساله هر دو تبعه یکی از کشورهای همسایه و فاقد مدارک اقامتی و کارت تردد هستند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: سپس حین انتقال متهمین به یگان انتظامی راننده جهت فرار و رهایی از قانون مبلغ ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به عنوان رشوه پیشنهاد که با امتناع پلیس مواجه و موضوع صورتجلسه می‌شود.

سرهنگ سیف زاده گفت: نهایتاً متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید