برگزیده جایزه اسکار فیلم کوتاه انیمیشین در شهر آفتاب

نشر آرما با ترجمه کتابی که بر اساس آن انیمیشینی کوتاه شاخته شده که برگزیده جایزه اسکار شده به نمایشگاه آمده است.

نشر آرما در سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با 30 عنوان کتاب جدید شرکت کرده است.

از دیگر نکاتی که در ارتباط با نشر آرما باید مورد اشاره قرار گیرد آغاز به کار بخش کودک و نوجوان این نشر است که با شش عنوان کتاب در این نمایشگاه شرکت کرده است. «یک داستان در برهم»، «خدیجه اولین بانوی مسلمان»، «اگر دانه‌ای بکاری»، «همه چیز خوب پیش خواهد رفت»، «اتوبوسی به نام بهشت» و «کتاب‌های شگفت انگیز آقای موریس» عناوین تازه‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان نشر آرما است. بر این اساس کتاب «کتاب‌های شگفت‌انگیز آقای موریس» اثر ویلیام جویس با ترجمه مائده اژه‌ای کتابی است که انیمیشینی بر اساس آن ساخته شده که توانسته برگزیده جایزه اسکار بهترین فیلم کوتاه انیمیشین شود.

همچنین نشر آرما با 20 عنوان کتاب تجدید چاپ پا به شهر آفتاب گذاشته که کتاب «ر» اثر مریم برادران که توانسته در بخش مستندنگاری جایزه جلال آل‌احمد مورد تقدیر قرار گیرد به چاپ پنجم رسیده است. این گزارش می‌افزاید رمان «بهم میاد» هم به چاپ نهم رسیده و رمان «مسجد پروانه» به چاپ سوم رسیده است.

رمان «ادواردو» اثر بهزاد دانشگر که توانسته جایزه قلم زرین و دوسالانه کتاب اصفهان را به خود اختصاص دهد نیز به چاپ دوم رسیده است.

این ناشر آثاری را از حجت الاسلام محمدرضا زائری منتشر می‌کند. بر این اساس کتاب «حجاب با حجاب» به چاپ پنجم رسیده و کتاب «حجاب بی حجاب» نیز به چاپ یازدهم رسیده است.

علاقه‌مندان به تهیه کتب نشر «آرما» می‌توانند از فروشگاه اینترنتی «چهار سوق» آنها را خریداری کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید