«يادم تو را فراموش»؛ چهارمين تجربه مازيار فلاحي در بازار موسيقي

    کد خبر :95402

 

موسيقي ما – چهارمين آلبوم رسمي «مازيار فلاحي» به نام «يادم تو را فراموش» منتشر شد. اين مجموعه شامل دوازده قطعه به نام‌هاي استرس، ديوونه، عشق تو صدام، قسم، ممنونم، اي جونم، طهرون، دلم تنگته، دست بزن، ناردون، ريميکس حواست به منه و يادم تو را فراموش است. مازيار فلاحي، ياحا کاشاني، حسين عبداللهي، علي ثابت‌قدم، نيما ايماني و فرناز عباسي ترانه‌سرايان آلبوم يادم تو را فراموش هستند. آهنگسازي قطعات هم توسط مازيار فلاحي، رامين عبداللهي و امير جمال‌فرد انجام شده است. امير جمال‌فرد هم علاوه بر ميکس و مسترينگ قطعات، در بخش تنظيم به همراه نويد اسکندر و مازيار فلاحي حضور دارد. اين آلبوم که به تهيه‌کنندگي شرکت «آواي فروهر» تهيه شده از صبح روز چهارشنبه در بازار توزيع شده است.
نام جديدترين آلبوم مازيار فلاحي مربوط به فيلم‌سينمايي يادم تو را فراموش به کارگرداني «علي عطشاني» است که اين خواننده در آن ايفاي نقش هم داشته است. اين کارگردان سينما قبلاً در گفتگوهاي خود اعلام کرده بود که فيلم و آلبوم يادم تو را فراموش به صورت همزمان راهي پرده نقره‌اي و پيشخوان فروشگاه‌هاي فرهنگي مي‌شوند. اما هنوز خبر دقيقي درباره اکران عمومي فيلم‌سينمايي يادم تو را فراموش در رسانه‌هاي سينمايي اعلام نشده است.
مازيار فلاحي پيش از اين در بهار سال 90 با آلبوم «قلب يخي» رسماً به بازار موسيقي وارد شد. او در شهريور 92 آلبوم «لعنت به من» را منتشر کرد و چهارمين مجموعه آثار او هم «ماه هفتم» نام داشت که پاييز 93 منتشر شد.
در ادامه مي‌توانيد کاورهاي اين آلبوم را ببينيد:
منبع خبر: موسیقی ما

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید