سونی از اکشن کم RX0 رونمایی کرد

    کد خبر :95386

سونی دقایقی پیش در جریان کنفرانس خود طی ایفا ۲۰۱۷ از اکشن کم RX0 رونمایی کرد.

سونی دقایقی پیش در جریان برگزاری کنفرانس خود طی ایفا ۲۰۱۷ برای گوپرو خط و نشان کشیده و از اکشن کم جدید خود با نام RX0 رونمایی کرد. به نظر می‌رسد سونی با رونمایی از این دوربین که مجهز به لنز ساخت زایس است در نظر دارد تا نظر شماری از کاربران دوربین‌های گوپرو را جلب کند.

اکشن کم RX0 را باید جز سری دوربین‌های سری RX سونی خواند، حال آنکه ظاهر خشن و فشرده‌ی این دوربین آن‌ را بسیار شبیه به دوربین‌های موسوم به اکشن کم کرده است. قاعدتا سایز کوچک این دوربین کاربران را قادر می‌کند تا از این به راحتی در زمان سفر استفاده کرده یا آن را روی کلاه یا لباس‌های خو وصل کرده و از تجربه‌ی ورزشی خود به شکل بسیار واقعی‌تر فیلمبرداری کنند.

البته برخورداری از یک سایز کوچک به این معنی نیست که دوربین سونی از نظر مشخصات فنی ضعیف است. دوربین RX0 سونی از وجود یک سنسور ۱۵.۳ مگاپیکسلی Exmor RS CMOS سونی بهره می‌برد. همچنین باید به یک لنز ۲۴ میلی‌متری با دیافرگام f/4 ساخت زایس نیز اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده توسط سونی این دوربین قادر است سرعت حداکثری شاتر ۱/۳۲٫۰۰۰ ثانیه را داشته باشد. از دیگر قابلیت‌های این اکشن کم باید به امکان ثبت تصاویر با سرعت ۱۶ فریم در هر ثانیه اشاره کرد.

ابعاد دوربین سونی ۶ در ۴ در ۳ سانتی‌متر بوده و وزن آن نیز ۱۱۰ گرم است. با استفاده از این دوربین می‌توان تا عمق ۱۰ متری آب شنا کرد. دوربین سونی همچنین در صورت سقوط از ارتفاع ۲ متری می‌تواند در برابر خراش مقاومت کرده و همچنین زیر فشار ۲۰۰ کیلوگرمی نیز به راحتی مقاومت کند. قیمت این دوربین ۷۰۰ دلار بوده قرار است در ماه اکتبر راهی بازار شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید