سونی از اسپیکر هوشمند خود مبتنی بر گوگل اسیستنت رونمایی کرد

    کد خبر :95380

سونی در جریان برگزاری کنفرانس خود در ایفا ۲۰۱۷ از اسپیکر هوشمند LF-S50G مبتنی بر گوگل اسیستنت رونمایی کرد.

سونی با برگزاری کنفرانسی در خلال نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ از محصولات جدیدش رونمایی کرد. یکی از محصولات جدید سونی در این نمایشگاه اسپیکر هوشمند مبتنی بر گوگل اسیستنت است که شباهت بالایی به هوم‌پاد اپل دارد، حال آنکه محصول سونی مبتنی بر دستیار صوتی هوشمند گوگل رونمایی شده است. سونی مدعی شده که اسپیکر هوشمندش یکی از بهترین‌های موجود در بازار است، چراکه کیفیت صدای خوب آن در حد و اندازه‌ی برند سونی است.

اسپیکر هوشمند سونی از وجود بلندگوهای متعددی نظیر ساب‌ووفر برای صدای باس و یک دیفیوزر دو مرحله‌ای برای انتشار اصوات در تمام جهات بهره می‌برد. این بلندگوی هوشمند را می‌توان از طریق بلوتوث، ان‌اف‌سی و همچنین وای‌فای به گوشی یا یکدیگر متصل کرد. اسپیکر هوشمند سونی قادر است تا به سایر اسپیکر‌های همنوع خود متصل شده و از این طریق اطلاعات مورد نیاز کاربر را در کنار پخش موسیقی یا هر محتوای صوتی دیگری در اختیار کاربر قرار دهد.

برخلاف اسپیکر هوشمند گوگل یا همان گوگل هوم، اسپیکر سونی قادر است ژست‌های حرکتی کاربر را شناسایی کرده و از این طریق به پخش موزیک یا تغییر حجم صدا اقدام کند. به طور حتم استفاده از ژست‌های حرکتی در مواقعی که کاربر قادر نیست تا دستورات صوتی صادر کند، یکی از بهترین راهکارهای جایگزین برای صدور دستورات صوتی است. قیمت این اسپیکر ۱۹۹.۹۹ دلار بوده در ماه اکتبر راهی بازار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید