بنای دولت دوازدهم ارتباط نزدیک با مراجع تقلید و حوزه علمیه قم است

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۴۸
    کد خبر :95229

ایرنا- رئیس دفتر رئیس جمهوری گفت: بنای دولت دوازدهم ارتباط نزدیک با مراجع تقلید و حوزه های علمیه بویژه حوزه علمیه قم به منظور استفاده از نظرات آنان در برنامه های دولت است.

به گزارش ایرنا، محمود واعظی روز پنجشنبه در پایان سفر دو روزه خود به قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این سفر با توجه به علاقه آقای روحانی به منظور اطلاع مراجع معظم تقلید از سیاست های اتخاذ شده دردولت دوازدهم و نیز استفاده از نظرات و راهنمایی های آنان انجام شد.
وی ارتباط دوسویه و مستمر میان دولت، حوزه های علمیه و مراجع تقلید را خواسته دولت دانست و افزود: مراجع معظم تقلید با دقت مسائل جامعه و عملکرد دولت را رصد می کنند که در این دیدارها نکته های بسیار خوبی مطرح کردند که به رئیس جمهوری منتقل می کنیم.
رئیس دفتر رئیس جمهوری، با بیان اینکه دولت دوازدهم، دولت متکی به نظر بزرگان و مراجع تقلید است ادامه داد: دولت خواست جدی آن حرکت در مسیر منویات رهبر معظم انقلاب ، اتحاد و همکاری نزدیک باسران سه قوه ونهادهای انقلابی مانند سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم در عرصه های مختلف است.
وی اتحاد ایجاد شده در فضای کشور پس از انتخابات ریاست جمهورری را بسیار خوب برای همدلی توصیف کرد و گفت: شرایط کنونی زمینه ساز خدمت بیشتر دولت به مردم است.
واعظی ادامه داد: توجه بیشتر مسئولان به رفع مشکل های معیشتی مردم و اشتغال جوانان و نیز ارتباط بیشتر کارگزاران دولت با مردم از جمله خواست مشترک مراجع تقلید ازدولت دوازدهم بود ضمن اینکه در این دیدارها نکات خوبی مطرح شد که برای دولت آموزنده است و به طور قطع در برنامه های خود نکاتی که مراجع تقلید تاکید کردند، پیگیری و ترتیب اثر می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید