خط حزب‌الله ۹۷؛ “مبارزه ادامه دارد” + لینک دریافت

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۶ ۱۳:۳۶
    کد خبر :95116

نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله در نهمین روز از شهریور ماه ۱۳۹۶ مصادف با روز عرفه، با تیتر «مبارزه ادامه دارد»، منتشر شد.

به گزارش بازتاب  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای، نودوهفتمین شماره خط حزب‌الله در نهمین روز از شهریور ماه 1396 مصادف با روز عرفه، با تیتر «مبارزه ادامه دارد»، منتشر شد.

دوشنبه‌ هفته‌ گذشته بود که رهبر انقلاب در دیدار با طلاب استان تهران فرمودند: “باید مبارزه کرد؛ بدون مبارزه هیچ‌چیز به دست نمی‌آید… البتّه معنای مبارزه، [گفتنِ] «زنده باد مرده باد نیست.» به همین جهت سخن هفته‌ این شماره از نشریه، به چگونگی تداوم یافتن انقلاب، مجاهدت، گفتن، فکر کردن و متشکّل شدن در این راه از منظر رهبر انقلاب پرداخته است.

در این شماره همچنین، حاشیه‌نگاری‌های خط حزب‌الله از دیدار 3 ساعته‌ رهبرانقلاب با طلاب تهران با تیتر «شیرین و لذت بخش» منتشر شده است. دیداری که مهم‌ترین خصوصیت آن، صراحت و بی‌واسطه سخن گفتن با رهبر انقلاب بود.

شنبه‌ گذشته همین هفته بود که هیأت دولت دوازدهم با رهبر انقلاب دیدار کردند. دیداری که رهبر انقلاب در آن توصیه‌هایی به دولت دوازدهم کردند که یکی از مهم‌ترین آن توصیه‌‌ها خلاص شدن دولت از اقتصاد نفتی بود. به همین منظور گزارش این شماره خط حزب‌الله، با عنوان «چرخش از اقتصاد نفتی به اقتصاد مردمی»، به جهت‌گیری اقتصادی رهبر انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی کشور ‌پرداخته است.

در بخش روایت تاریخی نیز ابتکار امام خمینی رحمه‌الله‌علیه برای نگارش پیام حج، 16سال پیش از انقلاب اسلامی به روایت رهبر انقلاب منتشر شده است. نودوهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح سردارشهید رئیس‌علی دلواری تقدیم شده است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید