نامزدهای انتخاباتی برنامه خود برای رفع دغدغه جامعه هنری را بیان کنند

هنرمند نقاش گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برنامه های خود در زمینه رفع دغدغه های جامعه هنری و رسیدگی به وضعیت بیمه، مالیات، حمایت از حقوق هنرمندان و نیز تامین فضاهای آموزشی برای انجمن های هنری را اعلام کنند.معصومه مظفری تصریح کرد: از رئیس جمهوری آینده توقع داریم در بخش های مختلف فرهنگی و رشته های هنری، معماری و شهرسازی، ارتباط تنگاتنگی با اصحاب فرهنگ و هنرمندان برقرار کند.
وی با بیان اینکه درخواست های هنرمندان در حوزه های مختلف باید شناسایی شود، افزود: هنرمندان افرادی هستند که می توانند در بخش های دیگر نیز موثر باشند؛ اکنون بسیاری از آنها در انجمن های هنری و صنفی حضور دارند که می شود از آنها در زمینه رفع مشکلات فرهنگی و هنری کمک گرفت.
مظفری گفت: انجمن‌های هنری اکنون بسیار فعال هستند؛ هنرمندان می توانند با ارائه طرح های خوب خود در زمینه شهری و ساختن موزه های مختلف و نگهداری میراث ارزشمند هنری کشور به رئیس جمهوری در پیشبرد اهداف هنری کمک کنند.
این هنرمند نقاش ادامه داد: رئیس جمهوری آینده باید فضای باز برای فعالیت هنری ایجاد و هنرمندان را در رشته های مختلف حمایت کند؛ بسیاری از هنرمندان در رشته های مختلف هنرهای تجسمی افتخارات خوبی کسب کرده اند اما به طور شایسته قدردانی نشده اند.
وی کارنامه دولت یازدهم در توجه به هنر و هنرمندان را خوب و متفاوت از دورده های قبل دانست و گفت: در دولت یازدهم فضای حرکت برای هنرمندان بیشتر بود و صدای اعتراضات آنها شنیده می شد که امیدوارم این مشی در دولت های بعدی نیز تداوم یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید