مقاوم‌سازی هفت زندان کشور

    کد خبر :94916

محمد فرید لطیفی گفت: برنامه ریزی برای مقاوم سازی زندانهای فرسوده، نامقاوم و دارای مشکلات ایمنی از مدت‌ها قبل در دستور کار سازمان مدیریت بحران کشور قرار گرفته و در همین راستا جلساتی با مسئولانی از سازمان زندان‌ها و قوه‌قضاییه برگزار شد.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور از مشارکت این سازمان در مقاوم‌سازی هفت زندان کشور خبر داد.

وی با بیان اینکه کارشناسان سازمان مدیریت بحران کشور اقدام به شناسایی این زندان‌ها کرده‌اند ادامه داد: در نهایت مبلغ یک میلیارد و 280 هزار میلیون ریال برای بازسازی، به‌سازی و ایمن ­سازی هفت زندان از محل منابع ماده 10 و 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور برای این منظور تصویب شد.

معاون بازسازی و بازتوانی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه در سال 93 ، 700 میلیارد ریال و در سال 94 نیز 800 میلیارد ریال از محل این اعتبارات برای زندان‌هایی در استان های تهران، خراسان شمالی، کرمان، اصفهان، خوزستان، گلستان و سیستان و بلوچستان اختصاص پیدا کرده است، گفت: در سال 95 نیز 70 میلیارد ریال بودجه مختص به زندان مرکزی اصفهان در نظر گرفته شده است.

لطیفی درباره پیشرفت این پروژه‌ها نیز گفت: در بررسی‌های انجام شده و پیگیری‌های ما بودجه اختصاص یافته صرف امور ایمن‌سازی و مقاوم سازی در این زندان‌ها شده و سازمان زندان‌ها اعلام کرده که این بودجه صرف انجام این اقدامات شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید