آخرین وضعیت طرح کاهش مجازات اعدام برای مواد مخدر

    کد خبر :94804

حسن نوروزی گفت: شورای نگهبان یکسری ایرادات جزئی به این طرح داشت که بعد از تعطیلات مجلس این موارد را برطرف می‌کنیم و طرح اصلاح شده را تقدیم مجلس می‌کنیم.
حسن نوروزی، سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی درباره وضعیت طرح کاهش مجازات اعدام برای مواد مخدر گفت: شورای نگهبان یکسری ایرادات جزئی به این طرح داشت که بعد از تعطیلات مجلس این موارد را برطرف می‌کنیم و طرح اصلاح شده را تقدیم مجلس می‌کنیم.

رئیس فراکسیون ایثارگران در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه هیات رئیسه فراکسیون با رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه مقرر شد تا هر ۶ ماه یک بار تمام اعضای فراکسیون ایثارگران و هر ۲ ماه یک بار هیات رئیسه فراکسیون با رئیس مجلس جلسه داشته باشند.

یک‌شنبه؛ برگزاری جلسه ستاد مشترک نیرو‌های مسلح و فراکسیون ایثارگران

وی پیرامون عدم اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران اظهار داشت: ما تاکنون جلساتی در این باره برگزار کرده‌ایم و قرار است روز یک‌شنبه (۱۲ شهریور) فراکسیون ایثارگران جلسه‌ای با ستاد مشترک نیرو‌های مسلح داشته باشد که امیدواریم این جلسه برای ایثارگران کشور نتایج خوبی در پی داشته باشد.

نامه فراکسیون غدیر به نمایندگان برای حضور فعال در ستاد غدیر

رئیس فراکسیون غدیر و نهج‌البلاغه با اشاره به در پیش بودن عید غدیر خم اظهار داشت: فراکسیون طی نامه‌ای به نمایندگان مجلس از آنان خواسته که در تشکیل ستاد غدیر در استان و شهر‌های حوزه انتخابیه خود اهتمام ورزند و به عنوان نمایندگان ملت در این خدمت بزرگ پیشتاز باشند.

نوروزی ادامه داد: همچنین قرار بر این است که ستاد‌ها با محوریت ائمه جمعه، استانداران و شورا‌های اسلامی شهر تشکیل شود و دفاتر نمایندگان در شهر‌ها هم نقش فعالی در ستاد غدیر داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: ما در این نامه از نمایندگان خواسته‌ایم گزارش عملکرد ستاد غدیر استان، شهرستان و شهر‌های حوزه انتخابیه خود را پس از اتمام دهه غدیر تقدیم فراکسیون کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید