همه بليت‌هاي چهار سانس کنسرت «مهدي جهاني» تمام شد

    کد خبر :94700

موسيقي‌ما – همه بليت‌هاي نخستين کنسرت مهدي جهاني که 18 شهريور قرار است در تهران برگزار شود، در کمتر از سي دقيقه به فروش رفت و سانس تمديدي اين کنسرت نيز که بنا به اعلام برگزار کننده اين برنامه 19 شهريور اجرا خواهد شد، دقايقي پيش به اتمام رسيد تا استقبال از مهدي جهاني در نخستين حضور رسمي اين خواننده، به طرزي قابل توجه باشد.
به گزارش «موسيقي‌ما»، مهدي جهاني پس از استقبال از اجراي 18 شهريور، دو سانس ديگر کنسرت خود را براي اجرا در روز 19 شهريور تمديد کرد و از ظهر امروز با استقبال دوستداران اين خواننده، تمام بليت هاي چهار سانس جهاني به اتمام رسيد.
مهدي جهاني پيش از اين درباره نخستين کنسرت و فعاليت مجازش در کشور به خبرنگار سايت «موسيقي ما» گفته بود: «حس بسيار خوبي دارم و اميدوارم در کشور خودم در بهترين و مقبول‌ترين حالت براي دوستداران موسيقي بخوانم و اين برايم ارزشمند است. هم‌صدا شدن با هم‌وطنانم براي من بهترين اتفاق است و قطعاً هميشه تلاشم بر اين است که بتوانم بهترين آثار را براي آنها توليد کنم.»
اين کنسرت به تهيه کنندگي «رسول ترابي» و تحت امتياز موسسه «آواي دوران» در چهار سانس در سالن ميلاد نمايشگاه بين المللي برگزار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید