فناوری میشلن در ارتقاء کیفیت کفش

    کد خبر :94575

شرکت تایرسازی میشلن، اخیرا با شرکت اتنیز در راستای بهبود کیفیت یکی از کفش‌های این برند به نام مارانا وارد همکاری شده‌ است.

اتنیز (Etnies)، یک برند کفش واقع در لیک فارست کالیفرنیا است که در مالکیت شرکت سُول تکنولوژی قرار دارد. از سال ۲۰۱۳، این شرکت، اسپانسر اسکیت‌بوردهای حرفه‌ای است و مدل‌های مختلف کفش‌های وِیژه را عرضه می‌کند.

فرصت‌های زیادی برای همه شرکت‌های دنیا، جهت مشارکت در توسعه و تولید محصولاتی که برای مصرف‌کننده غیر منتظره هستند، وجود دارد. سیستم اگزوز پورشه با ظاهری شبیه به اسپیکر و گوشی هوشمند لامبورگینی که به لحاظ تکنولوژی از سایر رقبا بهتر نیست ولی ۲,۴۵۰ دلار قیمت دارد، از این موارد هستند. اما این به آن معنی نیست که هر محصولی به هر شکلی با برند‌های خودروسازی مرتبط باشد، لزوما باید گران و مسخره باشد. کفش‌های اسکیت اتنیز میشلن مارانا، چیزی فراتر از یک لوگوی شرکت و رنگ‌های جدید هستند. آن‌ها با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می‌شوند.

 

 

اتنیز در افزایش سطح دوام و ماندگاری کفش‌های اسکیت مارانا به مشکل برخورده بود. رویه‌ی این کفش که پا را بین خود و کفی، محصور می‌کند، در حین استفاده، بیشتر از قسمت کف ماندگاری داشت. خوشبختانه میشلن و اتنیز روی ارتقاء این بخش کار کرده‌اند. تایرساز آمریکایی برای کفش‌های مارانا، تایر‌های مسابقه‌ای رالی PC00 را انتخاب کرده و دوام این کفش توسط ۳۰ اسکیت‌سوار در یک دوره یک‌ماهه آزمایش شده است. شاید مشارکت میشلن با تولید‌کننده کفش عجیب به نظر برسد؛ اما این شرکت آمریکایی از سال ۲۰۱۴ در این راستا فعالیت می‌کند. در آن زمان بخش فنی تولید کفی کفش‌ میشلن (Michelin Technical Soles) تأسیس شد که وظیفه همکاری با برند‌های کفش را دارد.

 

این عمل میشلن خیلی هم غیر منتظره به نظر نمی‌رسد؛ کفش‌ها هم مثل تایر باید گریپ مستحکم و متناسب،‌ انعطاف‌پذیری و ماندگاری بالایی داشته با‌شند. پس چرا یک شرکت تایرسازی برای ارتقاء کیفیت محصولات با برند‌های کفش همکاری نکند؟ میشلن طی سه سال گذشته با برندهای متعدد و متفاوتی، مشارکت داشته است. همواره شرکت‌های خودروسازی یا برند‌های مرتبط با خودرو، از طریق بازارهای شلوغ جهت گسترش مخاطبین خود تلاش کرده‌اند و میشلن این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. برخلاف گوشی هوشمند گران‌قیمت لامبورگینی، کفش‌های مارانا به قیمت اقتصادی ۷۴,۹۹ دلار عرضه می‌شوند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید