اجرای طرح نظارت بر پارکینگ های عمومی

    کد خبر :94475

دادستان قم گفت: مقرر شده است که در طرح ساماندهی و نظارت بر پارکینگ های عمومی و موتوری قم علاوه بر نصب دوربین های مدار بسته در هر پارکینک فردی به عنوان مسئول کنترل و نظارت گمارده شود.

مهدی کاهه دادستان قم با اعلام این خبر گفت: یکی از فاکتور های اساسی برای داشتن جامعه سالم وجود امنیت در تمام حوزه ها است و در صورت مشاهده هرگونه نقض مقررات از سوی هر شخصی اعم از حقیقی یا حقوقی، در راستای احیای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و حفظ حقوق شهروندی ضمن برخورد قضایی دستورات لازم صادر می شود.

دادستان قم افزود: مقرر شده است که در طرح ساماندهی و نظارت بر پارکینگ های عمومی و موتوری قم علاوه بر نصب دوربین های مدار بسته در هر پارکینک فردی به عنوان مسئول کنترل و نظارت گمارده شود.

وی همچنین از نصب دوربین های مداربسته و کنترلی در ورودی و خروجی مدارس قم با هدف امنیت بیشتر دانش آموزان خبر داد و افزود: شناسایی مراکز عرضه قلیان پرخطر و و غیرمجاز و سابقه دار و پلمپ آن ها توسط اداره اماکن ، نظارت بر استخرها، اتلیه ها، باشگاه ها و آرایشگاه های بانوان، جمع آوری و پذیرش متکدیان و غربالگری آنان از جمله دیگر مصادیق احیای حقوق عامه و اقدامات پیشگیرانه دادستانی قم است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید