خاویر باردم: از خشونت بیزارم

بازیگر مشهور اسپانیایی گفت واقعا از نمایش خشونت روی پرده سینما متنفر است و مجبور است دو برابر رمانتیک فکر کند چون همسرش پنه‌لوپه کروز بسیار حساس است.

به نقل از آسوشیتدپرس، بازیگر ۴۸ ساله «اسکای فال» معمولا در نقش‌های منفی فیلم‌های مشهور بازی کرده است، اما او گفته است دوست دارد چشمانش را روی خشونت در فیلم‌ها ببندد.

وی گفت این نفرت از خشونت به دوران جوانی وی و جدالی در آن دوران برمی‌گردد و افزود: از آن زمان به بعد، دیگر نمی‌توانستم خشونت را تحمل کنم.

این بازیگر برنده جایزه اسکار عنوان کرد: من هنوز حتی نمی‌توانم خشونت را تماشا کنم. واقعا نمی‌توانم تحمل کنم.

باردم گفت بازی در فیلم تحسین شده برادان کوئن با عنوان «جایی برای پیرمردها نیست» برای صحنه‌های خشونت‌بارش برای او با تقلا و تلاش بسیار ممکن شد.

وی اشاره کرد: حتما می‌پرسید اگر اینقدر از خشونت بدم می‌آید چطور توانستم در این فیلم بازی کنم؟ راست می‌گویید، می‌دانم.

بازیگر هالیوودری ادامه داد: اما باید مرا پشت دوربین آن فیلم که در نقش آنتون بازی می‌کردم می‌دیدید… وقتی دوربین خاموش می‌شد باید به برادران کوئن التماس می‌کردم و می گفتم خواهش می‌کنم این تفنگ را از روی چهره من بردارید بچه‌ها، خواهش می‌کنم…

و آنها به من می‌خندیدند.

وی تاکید کرد: من واقعا دوستشان دارم. آنها نابغه‌اند اما برای من سخت بود و هرگز آنها را برای آن مدل موهای لعنتی نمی‌بخشم، در اسپانیا یک شوخی مسخره‌ای مطرح شده بود که انگار برای ایفای آن نقش حسابی تیپ ورزشی زده بودم.

باردم سال ۲۰۱۰ با کروز بازیگر اسپانیایی ازدواج کرد. این ازدواج دو سال بعد از آن بود که آنها با هم  در فیلم کمدی-درام وودی آلن با عنوان «ویکی کریستینا بارسلونا» بازی کرده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید