دوبله عربی سریال زعفرانی از فردا روی آنتن می‌رود/ پشت صحنه تئاترهای تهران را در آی فیلم تماشا کنید

    کد خبر :94297

شبکه آی‌فیلم برای مخاطبان عرب زبان خود مجموعه تلویزیونی زعفرانی را از فردا روی آنتن می‌برد، همچنین برنامه «پشت صحنه» آی فیلم از این پس به پشت صحنه تئاترهای تهران سر میزند.

به گزارش  پویا، مجموعه تلویزیونی «زعفرانی»؛ سریال ویژه نوروز سال 1395 که از شبکه دو سیمای جمهوری اسلامی پخش شده بود، در جدول پخش کانال عربی این شبکه قرار گرفت. موضوع اصلی این سریال سرنوشت یک خانواده است و در کنار خط اصلی داستان، داستانک‌‌هایی شکل می‌گیرد و در آن به مسائل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه می‌شود.

بازیگرانی همچون مهدی هاشمی، ستاره اسکندری، مهران احمدی، هادی کاظمی، نرگس محمدی، حدیث میرامینی، حسام محمودی، سید مهرداد ضیایی، حسین سلیمانی، شیدا خلیق، نوید خداشناس، امیر میرآقا و بهشاد شریفیان در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند.

ایرج محمدی تهیه کنندگی «زعفرانی» را بر عهده داشته و حامد محمدی، سعید جلالی و آزاده محسنی نویسندگان این مجموعه تلویزیونی بوده اند. همچنین سهیل نوروزی فیلمبرداری و مهدی حسینی­وند تدوین این سریال را عهده دار بوده اند.

آهنگسازی موسیقی متن این سریال را مهیار علیزاده برعهده داشته است. هم‌چنین خوانندگی تیتراژ آغازین با شعرهای محلی و تیتراژ پایانی با شعری از محمدعلی بهمنی، بر عهده مهران مدیری است.

مجموعه تلویزیونی «زعفرانی» از پنج شنبه 9 شهریور از کانال عربی شبکه آی فیلم و در 13 قسمت برای مخاطبان این شبکه به نمایش گذاشته می شود و علاقه مندان به سریال های جذاب ایرانی با مضامین خانوادگی و رویکرد طنز، ساعت 18:00 هر روز می توانند به نظاره این مجموعه تلویزیونی بنشینند. همچنین در ساعت های 00:00 و 06:00 و 12:00 روز بعد، بازپخش آن به روی آنتن خواهد رفت.

 

با افزوده شدن گزارش های پشت صحنه تئاترهای روی صحنه تهران به آیتم های برنامه «پشت صحنه» آی فیلم، این برنامه با استقبال بیشتر مخاطبان رو به رو شده است.طی این برنامه، به پشت صحنه مجموعه های تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، انیمیشن‌های در حال تولید و تئاتر‌های در حال اجرا سر زده می‌شود و مخاطبان در جریان تولید آثار نمایشی ایران قرار می‌گیرند.

اجرای برنامه را پارسا کجوری در مدت زمان 10دقیقه و به زبان فارسی به عهده دارد و هوشنگ سالمی به عنوان تصویربردار و عاطفه اروئی به عنوان مسئول هماهنگی در تولید برنامه همکاری می کنند. این برنامه در قالب مستند گزارشی در واحد تولید و هنری شبکه آی فیلم تولید می شود و در ساعات مختلفی از روز و در فرصت های مختلف کنداکتور در فواصل برنامه ها به روی آنتن می رود.

«پشت صحنه» برنامه ‌ای تولیدی به تهیه کنندگی فرزام محبی است که در شبکه آی فیلم به معرفی آثار نمایشی در حال ساخت داخل کشور می پردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید