نوسازی تاکسی‌ها در شهر تهران

    کد خبر :94117

حبیب زاده به نوسازی تاکسی‌ها در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این زمینه در سال‌های گذشته اقداماتی انجام شده است اما به طور قطع به طور ویژه در این زمینه ورود خواهیم کرد.

افشین حبیب‌زاده با اشاره به برگزاری دومین کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار کرد: این جلسه با حضور اعضای کمیسیون و همچنین مازیار حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه اعتراض تاکسیرانان فرودگاه مهرآباد مورد بررسی و کار کارشناسی قرار گرفت.

حبیب‌زاده ادامه داد: طی هفته‌های گذشته مشکلاتی برای تاکسیرانان قدیمی فرودگاه مهرآباد با شرکت‌های جدیدی که در سال‌های گذشته تاسیس شده‌اند به وجود آمده بود که این موارد در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: در این زمینه علاوه بر نظرات شورای تاکسیرانان مواردی نیز توسط معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و اعضای کمیسیون حمل و نقل مطرح و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی گرفته شد.

وی همچنین به نوسازی تاکسی‌ها در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: در این زمینه در سال‌های گذشته اقداماتی انجام شده است اما به طور قطع به طور ویژه در این زمینه ورود خواهیم کرد.

حبیب‌زاده گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال بحث نوسازی تاکسی‌ها در شهر تهران به صورت جدی پیگیری شود و تسهیلاتی نیز برای این موضوع در نظر گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید