وزارت نیرو هم به وزیر جوان می‌رسد؟

    کد خبر :94052

تا لحظه نگارش این گزارش، بیش از ٣٠ نفر برای نشستن بر این جایگاه، به‌عنوان گزینه‌های احتمالی از سوی گروه‌های مختلف مطرح شده‌اند.

از این تعداد چهار نفر به‌عنوان مهم‌ترین گزینه‌ها یاد می شود؛ رضا اردکانیان، معاون وزیر نیروی سابق، وفا تابش، مدیر ساخت سد کرخه و کارون ۳، عباس علی‌آبادی، معاون وزیر نیروی سابق در امور برق و انرژی و مدیر‌عامل پیشین شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران و سیدمحمد صادق‌زاده، معاون وزیر پیشین نیرو در امور برق و انرژی و رئیس ساتبا (سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری انرژی برق) که خبر رسیده تابش و علی‌آبادی، پشتوانه برخی وزرای سابق را به‌عنوان پشت‌گرمی دارند.

جالب آنکه ستار محمودی که با حکم رئیس‌جمهور به‌عنوان سرپرست وزارت نیرو اکنون مشغول به کار است، جزء گزینه‌های با اولویت مطرح نمی‌شود و حتی در روزهای اخیر در مواجهه با پرسشی درباره احتمال وزارت، گفته: «برنامه شخصی برای وزیرشدن تا امروز به دولت نداده‌ام».

در بین گزینه‌های مطرح‌شده، سه جوان هم خودنمایی می‌کنند. به نظر می‌رسد پس از گذشتن محمدجواد آذری‌جهرمی از سد وزرای با سنین بالا و ورود به کابینه، تمایل برای حضور گزینه‌ جوان در کابینه هم افزایش پیدا کرده است. کاوه مدنی، استاد مدیریت آب و محیط ‌زیست امپریال‌کالج لندن، اتابک جعفری، جوان‌ترین مدیر ارشد آب کشور در سیستان‌وبلوچستان، امین معاضدی، مدیر گروه، طراح و سازنده کنتورهای هوشمند آب و برق سه جوان در فهرستی هستند که این روزها بین فعالان حوزه آب و برق برای نشستن بر کرسی وزارت نیرو، دست به دست می‌شود.

منبع:شرق

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید