پليس درتعقيب جواني که همسر و برادرزنش را کشت

    کد خبر :93681

کارآگاهان جنايي پليس شيراز در جست‌و‌جوي داماد جنايتکاري هستند که به خاطر اختلاف‌هاي خانوادگي، همسر و برادرزنش را با رگبار گلوله کشته و از صحنه جنايت گريخته است.
به گزارش آريا، اين جنايت هولناک نيمه شب چهارشنبه در يکي از کوچه‌هاي شهر شيراز اتفاق افتاد و ساکنان محل با شنيدن صداي شليک گلوله‌ها و فرياد و شيون اعضاي خانواده‌اي از خانه‌ها بيرون دويدند. آنها پس از ورود به داخل کوچه با پيکرهاي خونين زن جوان و برادرش روبه‌روشدند. اهالي محل به گمان اينکه زن و مرد جوان نيمه جاني دارند با اورژانس شهر تماس گرفتند اما امدادگران پس از حضور بربالين آنها ومعاينات لازم متوجه شدند که هر دو کشته شده‌اند.
آنگاه مأموران پليس در محل حاضر شدند و به تحقيق درباره چگونگي وقوع جنايت پرداختند و پي بردند قاتل، همسر زن جوان بوده که تا نيمه شب به انتظار رسيدن اين زن و برادرش در تاريکي کوچه کمين کرده و هر دو را پيش از ورود به منزل به رگبار گلوله بسته و بعد هم از محل گريخته است.
در بررسي‌ها مشخص شد، زوج جوان از مدتها قبل با هم اختلاف داشته‌اند و زن به حالت قهر خانه شوهر را ترک کرده و به منزل والدينش رفته بود که مرد جوان هم وقتي از بازگشت همسرش نااميد شد براي انتقامجويي دست به جنايت هولناک زد.اکنون جست‌و‌جوهاي گسترده پليس براي دستگيري قاتل فراري ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید