شلیک دقیق پلیس به قاتل خطرناک

    کد خبر :93554

شرور چاقوکش پس از قتل پسر جوان زمانی که قصد فرار داشت هدف دو گلوله پلیس قرار گرفت.

به گزارش  مهر ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه دوشنبه ۶ شهریور ماه امسال ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی آباد در جریان درگیری خونینی قرار گرفتند.

با حضور ماموران در یاغچی آباد- خیابان گودرزی ، در همان حضور در محل و بررسی میدانی اولیه اطلاع پیدا کردند جوانی ۲۲ ساله بنام امیرحسین از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به شدت مجروح شده است و عامل این درگیری خونین درحالیکه ماموران را در یک قدمی خود دید پا به فرار گذاشت.

ماموران در این مرحله پی بردند که عامل این درگیری خونین پیمان ۲۸ ساله یکی از اراذل و اوباش معروف منطقه است و وی بدون توجه به دستور ایست پلیس پا به فرار گذاشت.

ماموران در تعقیب و گریزپلیسی اقدام به شلیک تیرهوایی کرد تا پیمان تسلیم ماموران شود اما بی فایده بود و این متهم بدون توجه به دستور پلیس به فرار خود ادامه داد و به داخل یک قهوه خانه رفت.

تیم پلیسی که احتمال می دادند پیمان با حضور در قهوه خانه و در حالیکه قصد تسلیم شدن نداشت و اقدام به گروگانگیری کند که در این مرحله ماموران از ناحیه هر دو پا وی را هدف گلوله قرار دادند و در ادامه پیمان برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

پس از دستگیری پیمان، از بیمارستان خبر رسید که امیرحسین به خاطر شدت خونریزی و ضربات چاقویی که به ناحیه گردنش وارد شده روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.
همین کافی بود تا تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات از عامل این جنایت وارد عمل شوند.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبربه خبرنگار مهر گفت : در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم پرونده از اراذل و اوباش منطقه نازی آباد و دارای سوابق متعدد در زمینه نزاع و درگیری است که بارها توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر و روانه زندان شده است .

سرهنگ حمید مکرم افزود : تحقیقات در خصوص این پرونده جهت شناسایی انگیزه درگیری و جنایت در مراحل مقدماتی قرار داشته و متهم نیز برای سیر مراحل درمانی در بیمارستان است و تحقیقات از وی هنوز آغاز نشده اما قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس ویژه قتل صادر و متهم پس از درمان در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار خواهد گرفت

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید