شهیدی: برخی منتقدان، اقدامات دولت را مغرضانه نقد می کنند

  • سیاسی
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۵۶
    کد خبر :93505

معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه دولت دوازدهم از نقد سازنده استقبال می کند، گفت: برخی از منتقدان اقدامات دولت را مغرضانه نقد می کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی شهیدی محلاتی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح های هفته دولت شهرستان شهرکرد افزود: کسی از انتقاد سازنده بدش نمی آید، زیرا انتقاد سازنده برای کشور تکامل و تعالی می آورد و نباید کسی ناراحت شود.
به گفته وی، اما انتقادات برخی از افراد سازنده نیست و مغرضانه است و هر دولتی هم باشد، آنان نقد مغرضانه می کنند.
وی افزود: این افراد با نظام سازش ندارند و با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند.
شهیدی محلاتی یادآور شد: با این حال برخی از افراد نسبت به نقد آنان تحریک می شوند، این افراد هر حرفی را می زنند در مخالفت با دولت است.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برجام برای کشور دستاوردهایی داشته است، افزود: هرچند یک عضو گروه 1+5 با برجام مخالفت می کند، اما نخستین قدم از دستاوردهای برجام، برداشته شدن بخشی از تحریم های ظالمانه علیه ایران بود.
به گفته وی، پس از برجام روابط ناهموار کشورها جهان با ایران هموار شد و شرکت نفتی توتال تا پیش از برجام جرات نداشت برای انعقاد قراردادهای نفتی به سراغ ایران بیاید، اما در پسابرجام برخی از شرکت های بزرگ برای سرمایه گذاری در ایران پیشقدم شدند.
شهیدی محلاتی گفت: در مراسم تحلیف رئیس جمهوری دوره دوازدهم، هیات های سیاسی کشورهای مختلف به ایران آمدند و آمریکا که می خواست ایران را منزوی کند، اکنون خودش در جهان منزوی شده است.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار دولت دوازدهم دانست و گفت: مقام معظم رهبری با درایت خویش راه امام را ادامه می دهند و همه موظف هستند دنبال رو رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری باشند.
شهیدی محلاتی یادآور شد: سه عامل اصلی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف شده است، رهبری، ولایت فقیه و ایمان و اعتقادات و حضور در صحنه مردم است.
به گفته وی، مردم وفاداری خود را نسبت به انقلاب اسلامی و امام و رهبری بارها به اثبات رسانده اند.
شهیدی محلاتی، شهید مدافع حرم ‘محسن حججی’ را الگویی برای جوانان دانست و گفت: این شهید و شهدای دیگر با جانفشانی از انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند و بهترین الگو برای عقیده و هدف در بین مردم هستند.
معاون رئیس جمهوری، خدمت به ایثارگران و خانواده شهدا را وظیفه همگانی دانست و گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است و همه دستگاه ها در خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده شهدا دین خود را ادا کنند.
به گزارش ایرنا، با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران 82 طرح شهرستان شهرکرد بهره برداری و کلنگ زنی شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید