صدر:عزم رییس جمهوری برای تحقق شعارهای انتخاباتی باعث دلگرمی مردم می شود

  • سیاسی
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۵۳
    کد خبر :93498

دبیرکل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در بیانیه ای اتحاد هرچه بیشتر ملت با دولت را خنثی کننده توطئه های استکبارجهانی و بدخواهان دانست وافزود: عزم جدی رئیس جمهوری و وزرا برای تحقق شعارها و وعده های ایام انتخابات باعث امید و دلگرمی مردم می شود.

به گزارش ایرنا، سیدشهاب الدین صدر روز سه شنبه در بیانیه ای، هشتم شهریورماه هرسال را در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران همواره ماندگار دانست و افزود: روزی که دوتن ازبهترین فرزندان صدیق ودلسوزانقلاب ،شهیدان رجایی وباهنرهدف کینه وجنایت تروریستی استکبارجهانی ومنافقین کوردل قرارگرفتند. یکی ازابتکارات زیبای جمهوری اسلامی نامگذاری این روز و ایام بنام هفته دولت است که یاد و خاطره و خصوصیات برجسته این قهرمانان ملی که ازجنس مردم و برای مردم بودند الگوی تمامی مسئولین و دولتمردان قرار گیرد.
وی در این بیانیه ادامه می دهد: درآغاز کار جناب آقای دکتر روحانی و دولت دوازدهم ضمن تبریک به رئیس جمهورمحبوب و همکاران محترم ایشان وظیفه خویش می دانیم برای موفقیت هرچه بیشتر آنان ازهیچ کوششی دریغ نکرده ودر کلیه زمینه ها نقطه نظرات و برنامه های پیشنهادی خود را ارائه کنیم.
صدر می افزاید: عزم جدی رئیس جمهور و وزرا برای تحقق شعارها و وعده های ایام انتخابات باعث امید و دلگرمی مردم عزیز کشورمان می شود و در کنار اتحاد هرچه بیشتر ملت با دولت، توطئه های استکبارجهانی و بدخواهان را خنثی می کند.
وی ادامه می دهد: توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله) وهمکاری قوای سه گانه در رفع مشکلات معیشتی مردم و فراهم آمدن شرایط مطلوبتر برای زندگی آنان بسیار مهم و تعیین کننده است. توقعی که ازدولت تدبیر وامید می رود آنست که به بهترین شیوه ضمن فائق آمدن برمشکلات و تنگناها در جهت وحدت و همدلی تمامی آحاد ملت حرکت کند.
دبیر کل جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در ادامه این بیانیه تصریح می کند: بهترین فرصت است که رقبای انتخاباتی درکنارمسئولین اجرایی کشور قرارگیرند و رفاقت و همکاری را جایگزین رقابت های انتخاباتی کنند و نقطه نظرات کارشناسی و پیشنهادات خود را در فضایی صمیمی و دوستانه برای حل مشکلات کشور ارائه دهند که این زیبنده نظام و اخلاق اسلامی است.
وی خاطر نشان می کند: درپایان نیز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای عزیز جنگ تحمیلی که با رشادت و ایثار و گذشتن از جان خویش برای ملت و کشور افتخار آفریدند و امنیت و آسایش امروز ما مدیون خون های پاک آنان است را گرامی می داریم.
به گزارش ایرنا، جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت متشکل از 16 حزب است که دبیرکلی آن را شهاب الدین صدر، دبیرکل انجمن اسلامی پزشکان ایران برعهده دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید