«توهم» درباره خانه‌های تیمی

    کد خبر :93421

شهرزاد سالمی کارگردان سینما روی فیلمنامه‌ای با نام «توهم» و با محوریت جوانان و خانه‌های تیمی کار می‌کند.

شهرزاد سالمی کارگردان سینما درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: دوست داشتم اثری در حوزه کودکان و نوجوانان بسازم اما تهیه کننده ام علاقه داشت که فیلمی در حوزه بزرگسالان بسازیم به همین دلیل سراغ یک فیلمنامه اجتماعی رفتم و در حال حاضر مشغول بازنویسی فیلمنامه «توهم» هستم.

وی افزود: «توهم» داستان زندگی چند جوان است که دچار اعتیاد می شوند اما نه به مواد مخدر بلکه به خانه های تیمی. آنها در این خانه های تیمی دچار مشکلاتی می شوند و حادثه ای برای آنها به وجود می آید که در پی این حادثه یک عشق قدیمی برای آنها زنده می شود.

سالمی بیان کرد: ما در نظر داریم هفته دیگر درخواست پروانه ساخت بدهیم و در صورتی که بتوانیم مجوز را بگیریم فیلم را در تهران کلید می زنیم و همه مکان های فیلمبرداری آن هم در تهران خواهد بود.

این کارگردان در بخش دیگر از صحبت هایش درباره پخش فیلم «شوکا» گفت: ما این فیلم را به گروه تامین برنامه شبکه ۲ دادیم و با توجه به اینکه «شوکا» یک فیلم مناسبتی است در قراردادمان ذکر شد که یا در روز معلم یا روز اول مهر و یا در ۱۳ آبان پخش شود و احتمالا در یکی از این تاریخ ها به نمایش در می آید.

سالمی در پایان درباره سریال «علمدار» که کارگردانی آن را برعهده داشته است، بیان کرد: چندی پیش یک سریال ۱۰ قسمتی در حوزه کودکان ساختم که به شهدای مدافع حرم و تعزیه می پردازد و با توجه به اینکه «علمدار» هم یک سریال مناسبتی است در ایام محرم و صفر پخش می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید