توبیخ ایرلاین ایرانی به دلیل عدم رعایت حقوق مسافران

    کد خبر :93211

یک ایرلاین ایرانی به دلیل رعایت نکردن حقوق مسافران در پرواز دنیزلی – تهران از سوی سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به صورت کتبی توبیخ شد.

به گزارش تسنیم، چند روز پیش فیلمی با موضوع “گلایه مسافران از تاخیر در تحویل بار آن ها” پس از ورود به ترمینال مسافری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در فضای مجازی منتشر شد که با دستور سرپرست شهر فرودگاهی امام جلسه ویژه‌ای برای رسیدگی به این موضوع و پیگیری حقوق مسافران برگزار شد.

در این جلسه ابتدا موضوع گلایه مسافران یکی از پروازها به دلیل تاخیر در تحویل بار آن ها مورد بحث قرار گرفت و پس از بررسی فیلم و مطابقت دادن آن با داده های سیستم اطلاعات پرواز و گزارش سرشیفت مدیریت ترمینال فرودگاه ، مشخص شد که این اتفاق برای مسافران از مبدا دنیزلی در ترکیه به تهران در روز سوم شهریور رخ داده و پس از پیگیری های دقیق، گزارش علت تاخیر در تحویل بار نیز در جلسه بیان شد.

بر اساس این گزارش بخش اعظم پالت های بار مسافران پرواز مذکور به ترمینال منتقل شده بود اما به دلیل یک تصمیم اشتباه و تداخل امر سوخت رسانی به هواپیما با کار انتقال بار، دو پالت بار مسافران با تاخیر 40 دقیقه ای به ترمینال رسید.

پس از پایان بررسی این مساله و علت وقوع آن در پایان جلسه، رئیس هیئت مدیره شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ضمن تذکر لازم به رئیس ایستگاه شرکت هواپیمایی داخلی، این ایرلاین را کتبا توبیخ کرد.

همچنین دستورات لازم به اداره امور ترمینال ها و اماکن شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای بخش بندی مناطق ترمینال تمهیدات لازم صادر و تاکید شد مدیریت هریک از بخش ها توسط افراد مربوطه مشخص شود تا در صورت وقوع هر اتفاقی به سرعت پیگیری ها برای جلب رضایت مسافر صورت گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید