نعمت‌زاده رسما از وزارت صنعت رفت

    کد خبر :93008

مراسم تودیع و معارفه وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت با حضور معاون اول رئیس جمهور، نعمت‌زاده و محمد شریعتمداری وزیر جدید این وزارتخانه برگزار شد.

به گزارش  تسنیم، رحمانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم تودیع و معارفه وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: زمانی که آقای نعمت‌زاده به عنوان وزیر صنعت دولت یازدهم معرفی شد صنعت کشور دارای رشد 10.5- و دارای بحران جدی و شرایط سخت و نامناسبی بود که تنها فردی مانند نامبرده می‌توانست اقتصاد کشور را از آن شرایط خارج کند.

وی با خوشامد به وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت افزود: در ارتباط با‌ آمدن و رفتن آقایان شریعتمداری و نعمت‌زاده می‌توانم به این بیت شعر اشاره کنم که صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: برای انتخاب وزیر صنعت دولت دوازدهم این نگرانی را داشتیم که چه کسی مسئولیت وزارتخانه‌ای با این عظمت را برعهده می‌گیرد اما با انتخاب شریعتمداری امیدهای زیادی برای ما ایجاد شد که در این ارتباط باید از رئیس جمهور و معاون اول وی قدردانی کرد.

رحمانی تصریح کرد: شریعتمداری در اولین روز کاری خود دستور داد که جلساتی در خصوص معادن و اقتصاد مقاومتی تشکیل شود که نعمت‌زاده نیز همواره بر این موضوعات تاکید داشت بنابراین وی نیز نباید نگران ادامه کار وزارت صنعت باشد.

وی تاکید کرد: اولین سفر وزیر صنعت جدید به کهکیلویه و بویراحمد به عنوان یک شهرستان محروم بود و زیر نور چراغ جلسه داشت.

این مقام مسئول در پایان گفت: تقویت صادرات و رفع موانع تولید و دانش‌بنیان کردن آن، ایجاد اشتغال، حمایت از تولید ملی و معادن و … از جمله مهمترین برنامه‌های مورد توجه وزیر جدید صنعت است که این امر ما را نیز امیدوار کرده است.

بنابراین گزارش، در مراسم تودیع و معارفه نعمت‌زاده به عنوان وزیر قبلی صنعت و محمد شریعتمداری به عنوان وزیر جدید این وزارتخانه، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و جمعی از فعالان اقتصادی و برخی از نمایندگان مجلس حضور داشتند. این مراسم امروز در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین‌المللی تهران با استقبال فراوانی توسط فعالان اقتصادی روبرو شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید