قاضی زاده هاشمی: فریبکاری جزئی از ژن دولتمردان و دولتزنان آمریکایی است

  • سیاسی
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ ۸:۵۸
    کد خبر :92905

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به سفر اخیر نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل به وین و ملاقات با مسوولان آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: فریبکاری جزئی از ژن دولتمردان و دولتزنان آمریکایی است.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: آمریکایی ها در جریان مذاکرات و بعد از آن دو هدف را همزمان پیگیری می کردند.
وی توضیح داد: یک هدف این که در جریان مذاکرات بتوانند خواسته های خودشان را تحمیل کنند و بعد هم با فضاسازی بین المللی بعد از مذاکره و متهم کردن ایران به عهد شکنی، یک زمینه روانی بین المللی در افکار عمومی جهانی برای اعمال سایر دشمنی ها علیه ملت ایران فراهم کنند.
قاضی زاده هاشمی ادامه داد: آمریکایی ها از همان اول هم بنا نداشتند به این توافق پایبند بمانند و تا جایی که توانستند تلاش کردند امتیاز بگیرند و همان چیزی که باقی مانده بود را هم رعایت نکنند و عدم رعایت آن را به ایران نسبت دهند تا باز بتوانند زمینه ای برای فشار جدید فراهم کنند.
وی تصریح کرد: آمریکایی ها با ذات انقلاب اسلامی و وجود حکومت دینی مشکل دارند و تا زمانی که این حکومت برقرار و نظام از طرف مردم مورد تایید باشد دست از دشمنی و فشار و کارشکنی برنخواهند داشت و این سیاست مداوم دولتمردان و دولتزن های آمریکایی از اول انقلاب تا به الان بوده است؛ شکل آن عوض شده اما اصلش تغییر پیدا نکرده است.
قاضی زاده هاشمی گفت: خانم هیلی هم در چارچوب نظام سیاسی آمریکا و به وظیفه سازمانی خودش عمل می کند؛ فریبکاری جزئی از ژن دولتمردان و دولتزنان آمریکائی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید