پای لاریجانی گچ گرفته شد

    کد خبر :92864

عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به جراحت جزئی پای رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جراحت جزئی پای آقای لاریجانی شکستگی نیست و پزشکان به‌خاطر همین جراحت جزئی توصیه کردند که اگر گچ گرفته شود، بهتر است و زودتر بهبودی حاصل خواهد شد.

او با بیان این‌که علی لاریجانی برای آن‌که احتیاط پزشکی رعایت شود، تحت درمان قرار گرفته و در عین حال تاکید کرد: این مسئله جزئی خللی در مسیر کارهای رییس مجلس شورای اسلامی ایجاد نکرده و آقای لاریجانی از همان روز نخست، در دفتر کارش حاضر شده و مشکلی ندارد.

نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس مجلس زودتر از سایر همکاران به مجلس آمده و دیرتر از دیگران دفتر کارش را ترک می‌کند و تمامی کارهای روزانه را نیز انجام می‌دهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در پاسخ به سوالی درباره علت بروز این جراحت گفت: ظاهراً در یک پیاده‌روی و به‌علت این‌که پیاده‌روی ایشان زیاد شده بود، دچار مشکل شده و پزشکان نیز برای رعایت احیاط پزشکی اقدام به معالجه ازطریق گچ‌ گرفتن کردند و این مسئله به‌خاطر شکستگی نیست.

یوسفیان‌ملا تصریح کرد: پزشکان گفته‌اند که نیاز نیست پای آقای لاریجانی بیش از ۱۰ تا ۱۲ روز در گچ بماند و با این حساب احتمالاً هفته آینده مشکل مرتفع خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید