تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای تهرانی‌ها

    کد خبر :92733

آقاجانی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل بهداشت در کشور نیز در تهران به دلیل ترافیک، استرس و آلودگی هواست، ادامه داد: در اولویت برنامه‌هایم تلاش خواهم کرد تا شبکه بهداشت تهران تکمیل شود و همه تهرانی‌ها دارای پرونده الکترونیک سلامت شوند.

محمد حاجی آقاجانی در مراسم معارفه خود و تودیع رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تشریح پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های این دانشگاه، اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دارای بزرگترین حوزه بهداشت در کشور است زیرا مسئولیت بهداشت و نظارت بر سلامت 5 میلیون نفر در پایتخت را برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل بهداشت در کشور نیز در تهران به دلیل ترافیک، استرس و آلودگی هواست، ادامه داد: در اولویت برنامه‌هایم تلاش خواهم کرد تا شبکه بهداشت تهران تکمیل شود و همه تهرانی‌ها دارای پرونده الکترونیک سلامت شوند.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در ادامه با اشاره به پیچیدگی‌های نظارت بر بهداشت مواد غذایی در تهران گفت: در این رابطه کمبود نیروی انسانی داریم که باید با کمک گرفتن از بخش خصوصی آن را برطرف کنیم.

آقاجانی همچنین با بیان اینکه بیش از دو هزار مؤسسه مرتبط با حوزه سلامت و 8 هزار مطب نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نظارت می‌شوند، افزود: این دانشگاه دارای 19 بیمارستان و 27 پایگاه اورژانس است و در مجموع نظارت بر 70 بیمارستان خصوصی و خیریه و … برعهده این دانشگاه است.

وی به کمبود تخت در تهران نیز اشاره کرد و گفت: فقط در حیطه جغرافیایی این دانشگاه ما حدود 10 هزار تخت بیمارستانی جدید نیاز داریم.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در برنامه‌های اولویت دار خود نیز بر افزایش خدمات دندان پزشکی در تهران و همچنین گسترش اجرای طرح تحول سلامت در پایتخت تأکید کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید