برنامه اصلاح تعرفه اینترنت ثابت روی میز وزیر ارتباطات

    کد خبر :92530

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تعرفه اینترنت ثابت در کشور را غیرطبیعی عنوان کرد و گفت: کمیته ای برای اصلاح این تعرفه ها در وزارت ارتباطات تشکیل شده است و تلاش می کنیم در ماه های آینده این موضوع را ساماندهی کنیم.

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز دوشنبه در حاشیه مراسم تکریم و معارفه وزیران پیشین و جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات در محل این وزارتخانه در جمع خبرنگاران اضافه کرد: قیمت اینترنت تلفن همراه در همه کشورها گران است اما ما در کشور با مشکل تعرفه اینترنت ثابت روبه رو هستیم که این مساله جلوی رشد بازار را می گیرد.

دولت آماده رفع محدودیت ها برای شبکه های اجتماعی است
وی در بخش دیگری از گفت و گو با خبرنگاران درباره رفع محدودیت برای شبکه توئیتر گفت: رویکرد شورای عالی فضای مجازی این بوده که با سرویس هایی که فیلتر شده اند، مذاکره شود و به این مساله نگاهی سلبی نداشته باشیم.
آذری جهرمی اضافه کرد: تلاش ما این است که به حقوق شهروندان در دسترسی به سرویس ها احترام بگذاریم اما لازمه این مساله این است که آنها هم به مقررات ما احترام بگذارند و موضوع فرهنگ ما را صیانت کنند.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: نمی توانیم اجازه فعالیت به شبکه ای بدهیم که خدماتی ارائه کند و از طرف دیگر معضلات جدی برای ما داشته باشد.
به گزارش ایرنا، آذری جهرمی گفت: بنا به مقرراتی که این شبکه ها دارند یوتیوب موارد غیراخلاقی و پورنوگرافی را بلاک می کند ما نیز انتظار داریم متناسب با فرهنگ ما این محدودیت ها را توسعه دهند و به صورت محلی این سرویس ها را پیاده کنند.
وی گفت: اگر آنها آمادگی داشته باشند ما نیز در دولت و مجموعه نظام این آمادگی را داریم که این محدودیت ها را برداریم. توئیتر درخواست داده اما هنوز مذاکره ای آغاز نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید