شهردار منطقه ۱۳ خبر داد

درمان رایگان افراد نیازمند در منطقه ۱۳

    کد خبر :92177

شهردار منطقه ۱۳ با اشاره به مشارکت پزشکان در امر درمان شهروندان نیازمند در منطقه ۱۳ گفت: طی هماهنگی هایی با سه بیمارستان و دو مرکز درمانی در منطقه افراد نیازمند به صورت رایگان تحت معالجه و درمان قرار می‌گیرند.

به گزارش  تسنیم، نرگس معدنی‌پور در مراسم تجلیل از پزشکان مشارکت جوی منطقه 13 که عصر امروز در مجموعه فرهنگی و ورزشی کوثر با حضور حسن رسولی عضو شورای شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه راه اندازی خانه‌های سلامت در سطح محلات یکی از اقداماتی بوده که مورد توجه شهروندان این منطقه قرار گرفته است.

وی با اشاره به توجه شهرداری منطقه 13 به حوزه سلامت شهروندان گفت: در این راستا علاوه بر راه اندازی خانه های سلامت، کانونهای سلامت نیز راه اندازی شده است.

شهردار منطقه 13 با اشاره به حضور بالغ بر 100 نفر از پزشکان در کانون پزشکان منطقه 13 گفت: در این مجموعه اقدامات گسترده ای در راستای سلامت جسمی وروانی شهروندان انجام می‌پذیرد.

معدنی پور ادامه داد: جمعیت منطقه 13 بالغ بر 300 هزار نفر بوده که در این منطقه 13 محله و براساس آن 13 خانه محله در منطقه راه اندازی شده است.

وی با اشاره به توجه شهرداری منطقه 13 به حوزه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی منطقه بیان کرد: در این زمینه اقداماتی در راستای افزایش سرانه‌های حوزه های فرهنگی و ورزشی شهروندان انجام شده است.

شهردار منطقه 13 در ادامه با اشاره به توجه پزشکان به سلامت شهروندان گفت: در این زمینه تعامل خوبی فی مابین پزشکان و شهروندان و شهرداری منطقه صورت گرفته و برهمین اساس افراد نیازمند به صورت رایگان و بدون پرداخت وجهی تحت درمان در سه بیمارستان و دو مرکز درمانی تحت معالجه قرار می‌گیرند.

وی افزود: این کار در راستای یک برنامه ریزی انجام شده فی ما بین شهردای و مراکز درمانی انجام می‌پذیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید