جهرمی: تحریم استارتاپ‌ های ایرانی نشان داد که در مسیر درستی حرکت می‌کنیم

    کد خبر :92078

وزیر ارتباطات اعلام کرد که اقدام اخیر آمریکا در تحریم استارتاپ‌های ایرانی، نشان داد این حوزه در مسیر درست خود حرکت می‌کند.

محمدجواد آذری جهرمی می‌گوید: «مقطعی در دورن کشور استارتاپ‌ها را به‌عنوان عوامل نفوذ فرهنگی قلمداد می‌کردیم؛ اما نسبت به این مقوله فکر شد تا از آن بهره‌برداری و مدل خوبی پیاده‌سازی شود و به این ترتیب مسیر کشور به سمت سازندگی در داخل پیش رفت. بر این اساس آمریکا نسبت به این موضوع عکس‌العمل نشان داد و شروع به تحریم کرد.»

وی معتقد است: «آمریکا نقطه‌ضعف ما را تحریم نمی‌کند، بلکه نقطه‌ی قوت ما را تحریم می‌کند. وقتی دشمن قسم‌خورده‌ی ما یک چنین مسیری را نشان می‌دهد، طبیعتا باید عزم ما، مدیران کشور را به این قضیه جزم کند که از این حوزه حمایت کنیم؛ همان‌طور که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تأکید دارند که ما به جوانان توجه ویژه داشته باشیم و سرمایه‌ها را در مسیر درست هدایت کنیم و موانع را برطرف کنیم.»

به گفته‌ی وی: «این اقدام دولت آمریکا نشان داد که مسیری که می‌رویم مسیر درستی است و باید با جدیت بیشتری پیگیری کنیم.»

وی در ادامه افزود: «امیدواریم اتفاقی که افتاده بسیاری از خواب بیدار کند. می‌بینیم که نسیم حمایت در این حوزه در حال وزیدن است. باید سهممان را خودمان در فضای مجازی، خدمات و صادرات از دنیا بگیریم. اینکه اقدام به حذف برنامه‌های ما می‌کنند یعنی در مسیر درستی حرکت می‌کنیم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید