کنایه رئیسی به کلید روحانی: کشور را قفل زدند

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۷:۲۴

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشکلات اقتصادی موجب شده مردم با سختی زندگی کنند.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که عصر امروز(چهارشنبه 13 اردیبهشت) در ورزشگاه تختی خرم‌آباد و در جمع مردم لرستان سخن می‌گفت، با تقدیر از استقبال باشکوه مردم از وی، اظهار داشت: شرایط امروز کشور در سطح دنیا بسیار خوب است چرا که ایران اسلامی در دنیا سربلند است اما مشکلات اقتصادی موجب شده که مردم با سختی زندگی کنند.

وی گفت: امر برای کسی مشتبه نشود، سایه جنگ را حضور بانشاط مردم از سر مشئر برداشته است.

رئیسی تصریح کرد: امروز مسئله و دغدغه ای مردم را اگر کسی نمی داند به خیابان های کوهدشت و خرم آباد بیایید و ببیند که جوانان پرتلاش تحصیل کرده بیکار است؛ نه تنها جوانان بلکه پدران هم بیکار هستند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره ظرفیت های اقتصادی کشور و استان لرستان، تاکید کرد:  آرامش زمانی میتئاند باشد ه مردم دغدغه اشتغال فرزندانش را نداشته باشد زمانی می تواند باشد که مردم دغدغه مسکن نداشته باشند؛ ما هر زمان که به مردم نقش دادیم مردم خودشان توانستند مشکلات را حل کنند.

وی گفت: حرف ما این است آیا کشور نقدیندگی ندارد؟ مگر 700 میلیارد تومان خلق پول نشد خب اگر همین پ.ا در حوزه ایجاد کار و اشتغال قرار می گرفت مطلقا ما بحران بیکاری نداشتیم اما این پول را بدون نظارت بانکی به افراد بدحساب دلال دادند.

وی با انتقاد از ضعف مدیریت اجرایی برای اداره منابع کشور گفت: مشکل مدیریت است؛ مشکل کم آبی نیست مشکل ضعف مدیریت آبی است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: درباره یارانه ها حتما به مجلس لایحه خواهیم داد؛ برخی فکر می کنند که ما بدون در نظر گرفتن منابع چنین بحثی را طرح کرده ایم نه ما با مطالعه و با نظر دقیق کارشناسی این حرف را زده ایم  آماده ایم از گفته هایمان دفاع کنیم.

رئیسی درباره ستاد انتخاباتی خود گفت:من اولش هم عرض کردم کار ما با حضور مردم حل می شود تک تک مردم خودشان ستاد انتخاباتی هستند.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز نه تنها جوانان ما بلکه بازنشستگان ما هم مشکلات عدیده دارند؛ نظام واردات و صادرات  و نظام بانکی باید اصلاح شوند.

وی با بیان اینکه، قرار بوده عرصه تولید فعال شد اما صادرات غیرنفتی 10 درصدد کاهش پیدا کرده و واردات افزایش یافته است، گفت: عرصه تولید در کشور خوابیده است و لازماست یک اراده انقلابی و جهادی باشد که به برکت حضور مردم حل خواهد شد.

رئیسی گفت: ما برای همه استان به ویزه استان های مردم و برای هر اقلیم به طور جداگانه برنامه دقیق و مدون داریم؛ باید در استان های محروم از ظرفیت های هر استان برای اشتغال در همان استان استفاده شود.

این کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما معقتدیم وضعیت کنونی کشور در شان ملت ایران نیست و حضور امثال بنده برای عرصه برای هوا وهوس نیست برای آن است که خجالت را از مردان و جوانان کشور از بین ببریم.

وی گفت: در همان روز اولف خودم وهمه وزرا  اموال خود را به مردم اعلام  خواهیم کرد  به مردم خواهیم گفت که اهل کار وخدمت به مردم خواهیم بد در هیچ کدام ازاعضای دولت در بخش خصوصی فعال نخواهند بود.

رئیسی گفت: درباره فیلم تبلیغاتی به من گفتند خودت را معرفی کن؛ به جوانان و دانشجویان گفتم اولا پول ندارم مستند آن چنانی بسازم نیازی هم نیست که خودم را معرفی کنم در فیلم انتخاباتی من گزارش از وضعیت مردم بدهید تا همه بدانند در کشور چه می گذرد و این مردم هستند که در روز انتخابات تصمیم خواهند گرفت.

وی گفت: دولت باید کار کند تا جوانان بیکار نباشد؛ باید کار کند تا مردم کرامت داشته باشند؛ دولت باید کار کند تا در کشور تولید ایجاد شود.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان گفت: باید نگاه به ملت عوض شود؛ باید بدانند که به دست مردم کلید ها به قفل ها زده خواهد شد و قفل های که زده اند باز خواهد شد؛ اگر کاری در کشور باید انجام شد اولین گامش تغییر وضعیت موجود به نفع مردم است که مردم در روز انتخابات آن را انجام خواهند داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید