سفر خانم بازیگر به دیار میرزاکوچک خان

    کد خبر :91748

بازیگر سریال “نرگس” گفت: در شرایطی روزهایی که سریال‌های تلویزیونی اغلب شبیه به هم ساخته و اکثر این مجموعه‌ها آپارتمانی و کم هزینه هستند، ساخت سریال “گیله وا” که در شمال ایران و در لوکیشنی بسیار ویژه و زیبا ساخته می شود یک اتفاق بصری خوب محسوب می شود.

ستاره اسکندی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص آخرین فعالیت خود گفت: این روزها در سریال تلویزیونی “گیله وا” مشغول ایفای نقش هستم، این سریال داستان زندگی میرزاکوچک خان جنگلی را با داستانی عاشقانه روایت می کند.

وی افزود: تا بیستم شهریور ماه در لوکیشن کیاشهر گیلان مشغول ضبط هستیم و سپس بعد از آن کارمان در این لوکیشن به پایان خواهد رسید.

 

اسکندری ادامه داد: من در سریال 6 قسمتی “گیله وا” نقش مادر یک خانواده را ایفا می‌کنم، هنوز نمی‌دانم این مجموعه چه زمانی و در چه شبکه‌ای روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت و بعید می‌دانم در ماه محرم به روی آنتن برود.

بازیگر سریال “مرگ تدریجی یک رویا” در خصوص علاقه خود به این مجموعه تلویزیونی ادامه داد: سریال تلویزیونی “گیله وا” از این بابت برایم جذاب است که یک واقعه تاریخی را روایت می‌کند و مخاطب بیشتر یک قصه را دنبال می‌کند.

این بازیگر سینما و تلویزیون تصریح کرد: در شرایطی روزهایی که سریال‌های تلویزیونی اغلب شبیه به هم ساخته و اکثر این مجموعه‌ها آپارتمانی و کم هزینه هستند، ساخت سریال “گیله وا” که در شمال ایران و در لوکیشنی بسیار ویژه و زیبا ساخته می شود یک اتفاق بصری خوب محسوب می شود.

 

بازیگر سریال “نرگس” با توجه به این که این مجموعه در شمال کشور ساخته می شود در خصوص داشتن لهجه شمالی در آن افزود: در مجموعه تلویزیونی “گیله وا” لهجه شمالی نداریم و درحد کشیدن بعضی از کلمات دیالوگ‌ها را ادا می‌کنیم.

این بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال خاطر نشان کرد: فعلا در حال حاضر فیلم سینمایی سرو زیر آب را آماده دارم اما هنوز مشخص نیست که در جشنواره فیلم فجر امسال حضور پیدا کنم یا خیر .

گفتنی است سریال “گیله‌وا” یکی از تازه‌ترین محصولات مرکز فیلم و سریال سازمان هنری رسانه‌ای اوج به تهیه‌کنندگی امیر بنان و کارگردانی و نویسندگی اردلان عاشوری است که با زاویه‌ای متفاوت و از دریچهی نگاهی عاطفی به روایت داستانی تاریخی از ایام قحطی ایران در واپسین روزهای جنگ جهانی اول می‌پردازد

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید