تبلت‌های اقتصادی جدید از راه رسیدند

    کد خبر :91698

 

شرکت هواووی دو تبلت جدید ارزان قیمت از سری T۳ خود عرضه کرده که به ترتیب دارای نمایشگرهای ۸ و ۱۰ اینچی هستند.

به گزارش دیجیتال ترندز، این تبلت ها جایگزین هایی برای تبلت MediaPad T۳ ۷ محسوب می شوند که دارای نمایشگر ۷ اینچی بود و تنها ۹۰ دلار قیمت داشت.

به گزارش  بازتاب به نقل از مهر، در هر دو مدل ۸ و ۱۰ اینچی از پردازنده Snapdragon ۴۲۵ ساخت شرکت کوالکوم استفاده شده و ۲ گیگابایت رم هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. این در حالی است که در مدل ۷ اینچی از پردازنده ضعیف تر MediaTek MT۸۱۲۷ استفاده شده و تنها یک گیگابایت رم در نظر گرفته شده بود.

هر دوی این تبلت ها دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۴۸۰۰ میلی آمپری بوده و دقت نمایشگر ال سی دی آنها ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است. شاسی آلومینیومی خاکستری هم بر زیبایی این تبلت ها افزوده است.

مدل های ۸ و ۱۰ اینچی این تبلت ها به ترتیب به قیمت ۱۴۰ و ۱۶۰ دلار عرضه می شوند و لذا گزینه هایی مناسب برای خریداری توسط افراد کم بضاعت هستند.

البته اگر بخواهید تبلتی قدرتمندتر از تولیدات هواووی را خریداری کنید، M۳ Lite گزینه بهتری است. پردازنده این تبلت Snapdragon ۴۳۵ بوده و دارای ۳ گیگابایت رم و باتری ۶۰۰ میلی آمپری است. قیمت این تبلت ۲۵۰ دلار است. در تمامی این تبلت ها از سیستم عامل Android ۷.۰ Nougat استفاده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید