وقوع حادثه وحشت‌آور در یک شهربازی

    کد خبر :91399

این حادثه که بامداد شنبه در منطقه نمونه گردشگری شورابیل اردبیل اتفاق افتاد هر چند صدمات جانی نداشت اما موجب ترس و وحشت عده ای از شهروندان شد.

این حادثه که دومین حادثه از این نوع در شهربازی شورابیل طی سال های اخیر بوده موجب تردید عمومی در عملکرد دستگاه های متولی و ناظر نسبت به استاندارد دستگاه های شهربازی شده است.

مدیر عامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل تصریح کرد: تجهیزات بازی در شورابیل توسط پیمانکار بخش خصوصی نصب می شود که البته شهرداری قبل از آغاز به فعالیت دستگاه در هیئت مدیره سازمان پارک ها و فضای سبز استفاده از آن را مصوب می کند.

مجتبی لاله تصریح کرد: تصویب فعال سازی یک دستگاه بازی ضوابط و شرایطی دارد که از آن جمله دارا بودن مجوز استاندارد است و این تاب بازی تائیدیه اداره کل استاندارد استان را داشته و هم اینک مستندات آن را در اختیار داریم.

به گفته مدیر عامل منطقه نمونه گردشگری شورابیل حادثه در این تاب بازی در پی شکستن یکی از بولبرینگ های آن بوده که موجب کج شدن تاب شده اما خوشبختانه صدمه جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه شکسته شدن تاب یک حادثه بوده، افزود: در حال حاضر برق دستگاه قطع بوده و متوقف شده تا مجددا از سوی اداره کل استاندارد بررسی شده و مجوز بگیرد؛ تا زمانی که مجوز از سوی اداره کل استاندارد استان صادر نشده اجازه فعال سازی دستگاه را نخواهیم داد.

با وجود تماس های مکرر خبرگزاری مهر هنوز پاسخی در خصوص استاندارد دستگاه های شهربازی از اداره کل استاندارد استان اردبیل دریافت نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید