ساینا اتومات خودرویی مناسب برای خانواده های ایرانی

    کد خبر :91254

ساینا اتومات حاصل مدیریت پلتفرم در گروه خودروسازی سایپاست و خانواده های ایرانی می توانند تمام انتظارات خود را از یک خودروی خانوادگی اتومات ارزان قیمت در این محصول مجسم کنند.

به گزارش بازتاب به نقل از سایپا نیوز ، ساینا اتومات به لحاظ نمای ظاهری و تریم داخلی زیبا و به روز طراحی شده و این موضوع باعث استقبال مشتریان از این خودرو خواهد شد.
ویژگی هایی همچون ارگونومی مناسب ، دسترسی آسان به تجهیزات داخلی، طراحی مطلوب نمای بیرونی و همچنین سیستم تعلیقی که از استاندارد های روز دنیا بهره جسته را می توان در این خودرو دید.
طراحی داخلی و کابین خودرو ساینا با استفاده از تریم دو رنگ مشکی-نقره‌ای، حس متفاوتی را به آن بخشیده است. یک نمایشگر نیز بالای داشبورد قرار گرفته که اطلاعات ساعت، تاریخ، دمای بیرون و تنظیمات سیستم صوتی را به نمایش می‌گذارد.
غربیلک فرمان در ساینا بسیار خوش‌دست‌ است و این محصول با فرم رودری‌ها ارگونومیک‌ و باز و بسته کردن درها، راحتی بیشتری برای سرنشینان فراهم کرده است.
علاوه بر این ساینا اتومات تجهیزاتی مانند کروز کنترل، فرمان برقی،سیستم استارت دکمه ای،نمایشگرلمسی7 اینچی،سیستم ورود و خروج بدون سویچ(keyless)، کامپیوتر سفری، مسیریاب،دو کیسه‌ی هوا، ترمز ABS و EBD، ایموبیلایزر، قفل شدن اتوماتیک درب ها در سرعت بالای10km/h ، بازشدن اتوماتیک درب ها هنگام تصادف، نمایش دمای بیرون و ریموت کنترل، پنجره‌های برقی عقب، تهویه‌ی نیمه اتوماتیک، آینه‌های جانبی برقی، سنسور دنده عقب و رینگ آلومینیومی را دارا می باشد و در یک جمله می توان گفت، ساینای اتوماتیک در رده‌ی قیمتی خود از امکانات و تجهیزات مناسبی بهره می‌برد و خانواده ها می توانند صفر تا صد لذت رانندگی را با این خودرو تجربه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید