آقای بازیگر: هنوز به نقش مورد علاقه ام نرسیده ام

    کد خبر :90952

بازیگر فیلم “اتوبوس شب” گفت: انسان همواره توقعش از خودش بالا می‌رود اما من هنوز به آن چیزی که از سینما می ‌خواستم نرسیدم. با توجه به لابی و رانتی که در حال حاضر سینما را فرا گرفته یکی از دلایل اصلی نرسیدن به خواسته‌هایم در سینما را این موضوع می‌دانم.

امیرمحمد زند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی مشغول بازی در فیلم سینمایی جدیدی به کارگردانی “حمید بهمنی” هستم که در آن نقش اصلی را ایفا می‌کنم. فیلمبرداری این فیلم در حال حاضر در شهر ارومیه ادامه داشته و به امید خدا اتفاقی بسیار خوب در کارنامه کاری من خواهد بود.

وی درباره نقش خود در این فیلم افزود: این نقش، کاراکتری کاملاً متفاوت در کارنامه کاری من خواهد بود. من در این اثر شخصیتی کاملاً خاکستری را ایفا می‌کنم و امیدوارم بتوانم با تمام توان نظر مخاطب را جلب کنم. این فیلم به امید خدا و با نظری که حمید بهمنی دارد به احتمال فراوان در جشنواره فیلم فجر رونمایی خواهد شد.

لابی و رانت در سینما مانع رسیدن یک بازیگر به خواسته‌هایش شد/بازیگر اتوبوس شب حاضر نیست به هر نقشی تن دهد

بازیگر فیلم “اتوبوس شب” درباره حضور خود در یک سریال تصریح کرد: علاوه بر این فیلم بازی در سریال کمدی “سفر در خانه” را نیز پذیرفته‌ام. البته نقش من در این سریال نقشی جدی و شخصیت یک سرگرد نظامی است. این سرگرد در مقابله با یک خانواده گیج قرار گرفته و کمدی موقعیت می‌سازد.

وی دلایل کم‌کاری خود در سینما را اینگونه تشریح کرد: انسان همواره توقعش از خودش بالا می‌رود اما من هنوز به آن چیزی که از سینما می ‌خواستم نرسیدم. با توجه به لابی و رانتی که در حال حاضر سینما را فرا گرفته یکی از دلایل اصلی نرسیدن به خواسته‌هایم در سینما را این موضوع می‌دانم.

بازیگر فیلم “ماه و پلنگ” در همین راستا افزود: البته در بخش دیگر این کم‌کاری در سینما به خود من هم بر می‌گردد. زیرا بعد از حضور در فیلم “اتوبوس شب” حاضر نشدم در هر فیلمی به ایفای نقش بپردازم و تن به هر کاری ندادم و سعی کردم در آثار ارزشی درست به ایفای نقش بپردازم.

لابی و رانت در سینما مانع رسیدن یک بازیگر به خواسته‌هایش شد/بازیگر اتوبوس شب حاضر نیست به هر نقشی تن دهد

زند با اشاره به حضور خود در نقش اول فیلم حمید بهمنی خاطرنشان کرد: نقش جدیدم بر اساس پتانسیل متن و کار انتخاب شده است. گاهی شما کار را انتخاب می‌کنید و گاهی انتخاب می‌شوید. هنوز در کارنامه کاری سینما به نقش مورد علاقه و نقشی که بتوانم توانایی‌هایم را در آن بروز دهم نرسیده‌ام.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید