بازیگران هالیوودی که به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند

    کد خبر :90899

هنرمندان زن هالیوودی هستند که بدون جراحی پلاستیک و با کمترین آرایش در مکان‌های عمومی ظاهر می‌شوند.

هنرمندان زن، از جمله بازیگران، خواننده‌ها و مدل‌ها تحت فشار مسائل و استانداردهای زیبایی هستند؛ از جراحی پلاستیک گرفته تا رژیم‌های سخت و گریم‌های پر دردسر. اما در میان آن‌ها هستند افرادی که بدون جراحی پلاستیک، با موهای طبیعی و کمترین آرایش در جامعه ظاهر می‌شوند و به زیبایی طبیعی خود افتخار می‌کنند.

دمی لوواتو

لاغر بودن یکی از بزرگ ترین چالش های زنان امروزی است به خصوص برای زنان هنرمند. دمی لوواتو یکی از کسانی است که با این مشکل زیاد دست و پنجه نرم کرده تا بتواند خودش را به اندام دلخواه برساند. او اکنون از زیبایی ظاهر خود رضایت کافی دارد به حدی که ترجیح می دهد با صورت بدون آرایش بیرون برود.
سلما هایک

سلما هایک در مصاحبه با نیویورک تایمز از این که در فیلمی ایفای نقش کرده که تحت فشار استانداردهای زیبایی نبوده، راضی بود. او می گوید: وقتی قرار است همان چیزی که هستم نشان داده شوم، احساس آزادی و آرامش بیشتری دارم. اگر معجزه ای باشد که مرا به سن ۲۵ سالگی برگرداند، هرگز آن را قبول نمی کنم؛ چون زمان حال خودم را دوست دارم و بیشتر کنجکاو هستم بدانم در آینده چه کسی خواهم بود.
کیت وینسلت

کیت وینسلت یکی از بازیگران معروفی است که پس از بازی در فیلم «تایتانیک» در نقش رز محبوبیت او در میان طرفدارانش چندین برابر شد. کیت در اکتبر ۲۰۱۷ به سن ۴۲ سالگی می رسد و مثل همیشه به وضعیت ظاهری خودش حتی بدون آرایش افتخار می کند. او می گوید هرگز برای تغییر ظاهرش راضی نمی شود که زیر تیغ جراحی برود.
اشلی گراهام

در دنیایی که لاغر بودن یکی از استانداردهای زیبایی است، اشلی گراهام مدل آمریکایی علیرغم نداشتن این استاندارد یکی از زیباترین زنان جهان شناخته شده است. اشلی اعتقاد دارد که همه ما باید نسبت به خودمان و ظاهرمان اعتماد به نفس کافی داشته باشیم، چون آدم ها همیشه دنبال ایراد گرفتن از ظاهر دیگران هستند. علیرغم تمام این ها گراهام از این که بدون آرایش در شبکه های اجتماعی ظاهر شود هیچ ترسی ندارد.
آلیشیا کیز

آلیشیا می گوید: همیشه از اینکه بدون آرایش از خانه بیرون بزنم هراس داشتم. اگر کسی بخواهد با من عکس بگیرد؟ اگر آن را در شبکه‌های اجتماعی ارسال کند؟ اما تمام این ها احساس ناامنی و سطحی نگرانی هایی بود که بیش از حد روی نظر دیگران نسبت به خودم حساب می کردم. اما بعد از عکسی که یک عکاس بدون آرایش از من گرفت متوجه شدم که چقدر بدون آرایش زیباتر هستم. قوی‌تر، آزادتر و حتی زیباتر از آنچه قبلا فکر می کردم.

چنین هنرمندان معروفی که به تیغ جراحی نه می‌گویند، به تمام زنان دنیا این پیغام را می رسانند که برای جذاب بودن نیاز نیست که ظاهرتان را تغییر دهید. تنها در صورتی زیبا هستید که خودتان باشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید